Öppen Ridå

Alla inlägg den 21 september 2014

Av Malin wiper - 21 september 2014 08:00

 

Annorlunda tak som jag försökte fota i solgasset


Då har man vaknat upp till en ny dag som skall bli lite kallare enligt väderleksrapporten. I dag skall vi försöka åka iväg till Moliden för att vara med på invigningen av "Moliden Nostalgimack". Hoppas det blir lyckat och att många kommer dit. Vi åker nog lite tidigare för för jag känner på mig att det kommer att dyka upp många snygga veteranbilar. Evenemangets hålltider 13-17. Klicka här för att läsa mer

 

   

Sist vi åkte förbi Moliden nostalgimack så stod en buss där som det stod Hyltena på. Färgerna passade bra till macken men inte årsmodellen...  

 

   

Fotade i en annan vinkel av macken, vi hade åkt in på en skogsväg och kom ut från detta håll

 

 

   

Ett paradis vi åkte förbi när vi var ute och åkte en dag på småvägar  

   

   

 

#Moliden #Nostalgimack #Tak #Buss #Busskur

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards