Öppen Ridå

Alla inlägg den 10 september 2014

Av Malin wiper - 10 september 2014 17:45

  

  

Här ser ni Central Bageriet i Huskvarna dit vi varit och fikat en dag när vi hade ärenden till storstan. Vi var dit för några år sen också men nu har dom gjort om inne och det är jättesnyggt och fräscht. Klicka här för att komma in på deras hemsida. Klicka här för att komma in på deras facebook


  

Fick ta en bild på hon som jobbade där och hon är syster till ägaren. Hon spred en glad och vänlig stämning. 


  

Jag tog en hallongrotta som är en av mina favoritkakor och min man tog en skarpskytt. Brödet var jättegott så vi satt och myste en stund. Synd att jag inte kunde fota så mycket därinne, det var för mycket folk och sen kom det in en strid ström för att köpa av deras fina bröd


Dom hade en sån häftig tapet där vi satt. Den gav en härlig effekt   

 

  

Dessa frallor såg jättegoda ut


  

Kolla in dom frestande bakelserna

Wienerbröd som fick tandvattnet att rinna...   


     

Fina småkakor

  

Dom har även denna uteplats på sommaren

 

Peter Jones med The Coffee song. Klicka här för att se Peter Jones på ströget i Köpenhamn  

 

 

#Central #Skarpskytt #Hallongrotta #Uteplats #Jones

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards