Öppen Ridå

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Malin wiper - 2 februari 2014 09:45

 

ån har viskat i mitt öra att jag är ett år äldre i dag...  Tänker inte fira men jag har fått lite saker och dom vill jag gärna visa upp. Förresten jag skall fira i dag med en promenad och sen bjuda in Inger och Barbro att dricka kaffe i "Likörhörnan" för att nyinviga den....  . Vi har halvfasta i dag och det låter nog korkat...  men vi åt lite extra god mat i går kväll istället, så det blev nåt slags firande i alla fall. Numera är det inte lika roligt att fylla år eftersom man närmar sig slutstationen.

 

     

Av min man fick jag ett jättefint armband från "Våga"...  Tusen tack älskling.  


  

Fick även dessa fina örhängen av honom från "Pilgrim"...   

 

      

Fick en jättefin blomma från syrran och hennes man. Den kom med bud från Acleja. Tusen tack! Den är mycket finare i verkligheten med en stor rund kruka och några dekorationer.       

 

 

     

Av brorsan och hans fru fick jag massor av lotter men vann inget denna gång men chansen fanns i alla fall....  Kortet gör också att det planteras ett träd Afrika. Tusen tack!

 

 

 

 

      

 

  

 

 

Pitemaffian hade en megaslant till mig...     

 

    

Fick även detta fina kort från min barndomsväninna Eva och hennes man Anders som bor i Tranås. Hennes mamma var min mammas bästa väninna när jag växte upp och vi bodde några år bredvid dom i Sundsvall. Min mammar och hennes väninna var med i samma syjunta i flera år. Evas mamma lever inte längre. Tack snälla du för kortet, jag ringer i morgon. 

 


Ute är det dimmigt och vitt av snö, det ser vackert ut men dom varnar för blixhalka för det är 1,5 varmgrader. Vi kommer ändå att ta en promenad 14.00 och jag vet att Inger dyker upp och vi får se om Barbro kommer också. Ha nu en fin dag kära läsare och sköt om er  

 

   


#Födelsedag #Blomma #Lotter #smycken #Pengar

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards