Öppen Ridå

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Malin wiper - 30 januari 2014 15:00

  

Som ni ser har dom outlet på City skor 31 januari 10-18 och 1 februari 09.30-14.00 Just nu har dom 30-50% på en del skor och det är prima kvalitet.  Jag gick in dit för att fota lite eftersom det var ett tag sen. Rebecka var där och hon är så trevlig så vi stod och samtalade ett tag också. 


  

En pumps som hottats upp lite med en tåhätta i guldfärg. 

 

  

Jätteläckra boots med utsmyckningar 


  

Jag provade en färstark fingervante 

   

  

Blått är flott sa dom förr...    


  

Snygg sko med lite högre skaft och utsmyckningar. En bred lite hög bekväm klack


  

Nyhemkommen sko med lite blanka detaljer och ett silverhjärta


  

Herrskor som är nedsatta med 50% och dom står på en ställning där alla skor är nedsatta med 30-50% och det är annars dyra skor med bra läster

 

  

Min man håller upp en skjorta från Martin Dahlin, det finns även tröjor och t-shirts 


  

Små nymhemkommna hakklappar från Kotten, kallas även "drägellappar" Har aldrig sett såna förr.         


      

Snygga mössor från Kottens och det finns massor av mönster        


  

Häftig bag

 

    


Häftigt klipp!  


#Skor #Kotten #Bag #Skjorta       

Av Malin wiper - 30 januari 2014 08:00

  

Jag har köpt en bok av Eva "Plommon" Soelberg som spelat i Sveriges första tjej-popgrupp Plommons, som fortfarande är ute och spelar. Eva och Bo Anders "Boa" Larsson har skrivit en bok ihop som heter  Plommonpop och Proggrock. Boken kostade 100 kr plus 36 kr i frakt. Jag köpte den genom Eva. Jag har inte hunnit läsa den än så jag får skriva mer om den sen. Gillar verkligen omslaget och hur den är uppbyggd med både bilder och text.  

 

   

Klicka här för att komma in på hennes facebook. Klicka här för att komma in på Plommons hemsida. Klicka här för att se lite bilder på Plommons.


  

Här ser ni vad boken handlar om


  

Sen har vi medförfattaren Bo Anders "Boa" Larsson som också var/är popmusiker som tillsammans med några kompisar startade skivbolaget MNV i Waxholm som en hobbyverksamhet. Där spelade bland annat Blå Tåget och Hoola Bandoola Band in sina skivor 

 

 

Blå Tåget  


  

Hon har till min glädje signerat boken och det känns jättekul. Tusen tack snälla du.  

 

     

Eva "Plommon" Soelberg är hon som är nr 3 från vänster i flätor med rosetter nedtill. Jag kommer så väl ihåg dom och deras skivor gick heta på min skivtallrik. Klicka här för att se vad jag skrev om dom sist i min blogg 


 

 

   

 

#Plommonpop #Proggrock #Plommons #Boa #Hoola #Aerius

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards