Öppen Ridå

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Malin wiper - 23 augusti 2013 15:00

zwani.com myspace graphic comments
visit twitterbackgrounds.org for more 
  



Min ungdomsväninna Anki har gift sig med sin sambo sen många år. Jag är så glad för deras skull och önskar dom all lycka...    . Hon har nu bytt till hans efternamn som är mer ovanligt. Jag pratade med henne några dagar efter giftermålet, dom gifte sig borgerligt och efterråt var dom ute på en fin restaurang och åt en trerätters meny med sina vänner som varit vittnen.    


Hep Stars med så passande låten "Wedding" från 1966. 

 

  

Jag hittade tyvärr inget riktigt bra foto på dom  så jag fick ta detta som föreställer när dom var till oss ett år när vi bodde i huset. Vi satt på altan och myste och efter det så ställde Mr G upp sitt elpiano i vardagsrummet och underhöll lite och vi kunde inte låta bli att ta en svängom...   Dom har varit till oss flera gånger när vi bodde i huset och sen har vi varit till dom också några gånger när vi besökte stan jag växte upp i. Vi har tappat kontakten några gånger i livet men lyckats hitta varandra igen. Sen 1991 har vi haft regelbunden kontakt. Vi träffades i skolan när vi båda var ca 13-14 år.

   

  

 

 

   

 


 

Klicka här för att se vart jag hittade bilden på dessa roliga väskor. 

 

Av Malin wiper - 23 augusti 2013 08:00

  

Jag fick ett sånt fint  brev från min första bloggvän Cattis. Det känns lite lockande att sätta sig ner och skriva ihop ett brev. Dessutom dessa snygga örhängen som hon själv tillverkat. Hon har många strängar på sin lyra och nu detta med smycken också.  Jag hoppas vi snart kan träffas för det var ca 7 år sedan vi träffades på bådas första bloggsajt och då hette min blogg " Tredje Akten". Tyvärr så gick det inte att spara ner bloggar då så det känns lite sorgligt att alla minnen från dom förra bloggarna är borta.


  

Närbild på dom guldfärgade änglaörhängena. 

 

    

Dom siverfärgade med tjusiga pärlor. Jag har provat båda paren och dom sitter jättebra och jag gillar dom båda. Tusen tack Cattis...   

 

 

Ett av soundtracken till filmen "Angel Eyes" med Jennifer Lopez i huvudrollen. Filmen har jag själv och har sett om den några gånger. Låten heter "Nature Boy"  

  

 

  

 

            

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards