Öppen Ridå

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Malin wiper - 26 maj 2013 13:00

  

Sen åkte vi iväg i deras bil för en rundtur bland annat i Bunn som ligger öster om Ölmstad. Ölmstad är en tätort i Jönköpings kommun i Jönköpings län, kyrkby i Ölmstads socken. Ölmstad är belägen längs gamla E4:an mitt emellan Gränna och Huskvarna.  



  

Vi åkte förbi detta lyxhus som såg väldigt annorlunda ut, trodde först det var en restaurang och hotell men det är ett privatägt hus.


        

  

   

Huset hade en egen brygga med matplats och ett annat hus bredvid. Även en annan brygga med flera båtar som hörde till.  


  

  


    

Tack för att ni visade oss runt i den fina vackra naturen och för allt gott ni bjöd på. Vi hade jättetrevligt.  


    

  

Katie Melua med "If You Were a sailboat". Klicka här för att komma in på hennes hemsida.   


    

Jag önskar att jag hade kunnat fånga detta träd rättvist som stod på Skrivmoster och hennes mans sons tomt. Det måste ses i verkligehten för det var så vackert och jag önskar att jag gått närmare och kollat på dom annorlunda bladen som tycktes flyta ihop till en stor peruk.  

      

Av Malin wiper - 26 maj 2013 08:00

happy mothers day
Mothers Day comments and graphics

  

Det enda jag kan göra är att tänka på dig extra mycket i dag. Jag saknar dig och hade gett  mycket för att kunna föra ett samtal med dig igen men det går inte längre, det är så hemskt för oss anhöriga när ens mamma eller pappa blir senil dementa. För mig  är det ett lidande som gör ont och jag måste stålsätta mig så mycket det går men ibland bryter det igenom och jag kan inte mota tårarna. Jag är en känslomänniska men ändå jättstark när det behövs. Jag saknar att kunna ringa upp dig och höra din glada röst, saknar att kunna gå ut med dig och fika som du uppskattade så mycket. Saknar din uppmuntran och dina snälla ord som betydde så mycket för mig, du kunde läsa mig och visste vem jag var. Du kommer ändå alltid att finnas som ett varmt och bestående minne i mitt hjärta kära mor...   

 

      

 

 

Yesterday when I was young med Charles Aznavour  

 

       

   

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards