Öppen Ridå

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Malin wiper - 22 maj 2013 16:00



 

 

Klicka här för att se vart jag hittade denna bild på vinet. 

 

 

Min man och jag tog ett glas rött Italienskt vin "Piccini Memoro" för nån vecka sen som smakade jättegott och la sig som sammet på gommen. Till vinet åt vi en kycklinggryta som min man lagat till. Att vinet hade inslag av choklad gjorde ju inte saken sämre...  . Klicka här för att läsa en recension ang vinet. Klicka här för att läsa om vinet som har nr 2392 på systemet.

 


å "Vinguiden.com".  

 

Klicka här för att se vart jag hittade denna bild på vinställ.

 

 



Peter, Paul, Mary & Andy Williams med låten "Kisses sweeter than vine". Andy Williams dog förra året i en ålder av 84 år. Mary Travers från (Peter, Paul and Mary) dog 2009 i en ålder av 73 år, i samband med det så verkar gruppen ha upphört. 

 


 

 

Av Malin wiper - 22 maj 2013 08:30

  

Jag var in och kollade på Selmas klädbutik för nångra dagar sen,  och såg att dom fått hem bikinis och baddräkter. 


    

Deras badkläder kommer från "trofé" och har en bra blandning. Den svarta i mitten har som en kort kjol. Kom ihåg att jag hade en baddräkt som tonåring med en bullig underdel som såg lite kjolliknande ut. Allt kommer tillbaka men i ny tappning. Jag har inte själv varken haft baddräkt eller bikini på jättemånga år. Har inte haft nån lust att bada och inte heller att ligga och bränna mig på nån badstrand. Fast ibland känner man sig sugen att hoppa i och simma ut en bit och man vet aldrig rätt som det är så står jag där framför vågorna och tar mig ett dopp...   . 


     


   

Denna blus är tunn och lite genomskinlig.


        

 

Denna gillar jag för den döljer alla skavanker som man lagt sig till med dom sista åren...  Jag gick ner 3 kg men sen tog det stopp men nu fortsätter vi och det gäller att vara uthållig. Nån gång skall man väl lyckas bli sig själv igen än om man inte blir densamma som när man var yngre...  

 

  

   

Rut & rand virkade galgfodral. Detta kanske är nåt för "Stickcarfét" där det även virkas en del. 


    


Vill ni se en stjärna...   


  

Resårarmband med olika utsmyckning. 

   

Kul inredningsdetalj med lampan. 


  

En av soundtracksen till filmen 27 Dresses. Bennie and the Jets med Elton John. 27 Dresses är en romantisk komedi från 2008, regisserad av Anne Fletcher. Filmen hade biopremiär i Sverige den 23 mars 2008 och släpptes på DVD 30 juli 2008 i Sverige. Jag har själv sett den men kom inte ihåg vad jag tyckte....  har sett så många filmer så jag kan inte hålla isär allt. Klicka här för att läsa om handlingen. 


Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards