Öppen Ridå

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Malin wiper - 8 april 2013 14:00

   


Här kommer ett vintips som jag fick för ett tag sen av min son över mms. Vinet är rött och heter Il Nostro. Klicka här för att läsa om vinet som har nr 32205 på Systembolaget, och  kostar ca 55 kr. Det är ett lättdrucket vin men han sa att det finns absolut ingen eftersmak.



   


Klicka här för att se vart jag hittade denna bild.

 

 

  


    


Samtidigt fick jag denna roliga bild över mms av min son. Det är ingen fart på ungdomarna nuförtiden...    (skojar)   

  

 

   

 

 

Goditi la serata 

  

 

betyder: njut av kvällen på Italienska. Felet är att det inte är kväll än...  inte i Sverige i alla fall...

   

Av Malin wiper - 8 april 2013 09:00


          

 Efter att ha promenerat varje dag minst 2 gånger/dag, och även tagit till avslappningsövningar 2 gånger/dag så börjar jag känna mig redo för bloggen igen. Jag har  saknat mina läsare  mycket än om jag inte vet vem alla är. Jag kan ändå se er framför mig som en massa av "Gott och blandat". Det ger mig så mycket att blogga, och nu med denna bloggvila så kanske jag kan begränsa mig lite eftersom jag måste sköta kroppen och sånt tar tid. Just nu är allt sötsug borta och jag har inte samma matlust heller och det känns toppen. Hoppas ni haft en fin och njutbar helg. 

 

      

Nedanför vår Shellmack där Linnarsjön ligger har dom fixat till så man kan promenera runt. Det är bänkar av olika slag som är utsatta runt promenadstråket. Även bord så man kan ta med sig matsäck. Det kommer att bli jättefint till sommaren. Vi såg både änder och kanadagäss.  


 


Tracy Chapman med låten "Fast Car". Klicka här för att komma in på hennes hemsida.  


Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards