Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

Stjärnorna på slottet!

Av Malin wiper - 15 januari 2013 19:00

  

  Jag har följt "Stjärnorna på slottet" troget denna gång och gillar vad jag ser och hör.

 

  Klicka här för att se förra  avsnitt där man får se Philip Zandén och hans dag. Jag tycker hittills att denna omgång varit jättebra, rolig och njutningsfull. Dom verkar ha så roligt och inga konfliker än så länge vad man kan se.  Dom skrattar och spexar mest hela tiden och det är uppfriskandeI. Det känns uppfriskande och man blir glad. Det aktuella avsnittet med Philip Zandén fick mig att längta så fruktansvärt efter att gå på teater igen. Jag skall se vad som går i vår och försöka åka och se nåt.  Numera sänder dom sällan teaterstycken på tv som dom gjorde ofta när jag växte upp. Jag slukade allt i teaterväg  det började med att jag lyssnade på all radioteater, och det är nog därför jag känner till alla gamla skådespelare som många av dom är borta nu.

Här ett klipp på Philip Zanden där han blir förvandlad till Olof Palme av sin maskör och sminkör.  Det är inte så långt men jag hittade inte så mycket på honom. Klicka här för att läsa om honom.

Här ser man skådespelarsyskonen Philip och Jessica Zandén intervjuas i "Förkväll" 2010  


  

Klicka här för att se vart jag hittade denna bild på syskonen Zandén.


 
 
Cattis

Cattis

15 januari 2013 21:35

Jag har också följt stjärnorna på slottet den här gången och jag blev överraskad över att det var så bra.
Nästa vecka är det Eva och det kan nog bli ett jättebra program.

Operationen gick sådär idag. Han kunde inte göra allt han tänkt.
Jag kommer nog att skriva lite om det imorgon i min blogg.

Kram vännen

http://www.jagmenjag.se

Malin wiper

16 januari 2013 08:15

Ja du man hade inte räknat med att det var så bra och att dom gick så bra ihop stjärnorna denna gång. Vad bra att operationen gick bra, jag hade dig i tankarna jättemycket i går. Synd att det inte gick att ta allt på en gång

Sköt om dig vännen
varm kram

 
Fenixmona

Fenixmona

16 januari 2013 05:01

Jag har inte sett detta program, fast det är inte mycket som jag ser numera...vi har ju läggdax vid 20.00 och då har det i bästa fall gått att få se nyheterna...Inget bra liv, men nödvändigt för att klara av jobbet. Kramiz

http://fenixmonasliv.blogspot.com

Malin wiper

16 januari 2013 08:14

När jag jobbade skift så la jag mig många gånger tidigt också, dessutom var jag skadad redan då så jag missade också en massa program. Känner igen mig jättemycket i din text

Ha en bra arbetsdag
varm kram

 
Annelie

Annelie

16 januari 2013 13:53

T.o.m JAG såg programmet när Philip hade sin dag,,, ett sevärt program. Jag skrattade såååå härligt när Eva pratade på ordet kiosk och det gjorde ju de också.. :-D
Ska fortsätta titta på detta, har aldrig någonsin följt det förut.

Kramar om Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

16 januari 2013 16:22

Det var jättebra denna omgång och man behöver inte komma i luven på varandra för att det skall bli intressant. Det blir nog spännande med Eva:s dag

kramar

 
Ingen bild

Rasmus

17 januari 2013 18:23

vad heter den låten som är runt 19.30 i detta avsnittet? Hade vart kul om någon kunde den låten.

Malin wiper

18 januari 2013 08:27

Kul att du tittade in Rasmus. Då får jag ta och kolla upp vad det kan vara för låt och hittar jag den så sätter jag in den i bloggen.

Ha en fin dag
Mvh
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Av Malin wiper - Lördag 13 april 08:30

    I går behövde jag klippa mig lite och numera går jag hos Forumfrisören och är nöjd varje gång. Jag klippte mig 1,5 cm och lite mer uppklippt (etapper), sen var håret så tjockt så hon tunnade ur lite också. Jag har skrivit om dom förut i och ...

Av Malin wiper - Fredag 12 april 07:15

    I går 14.00 hade vi bjutit upp vår granne A-B på kaffe. Vi bjöd på Slåihop kaka med grädde och hallon på sidan om, morotskaka och hallongrottor. Vi hade jättetrevligt och vi har hur mycket som helst att prata om så det flyter verkligen på.   ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards