Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 22 december 2012

God Jul!

Av Malin wiper - 22 december 2012 14:45


  


Mina bloggläsare och tack för att ni kommer in på min blogg. Jag hoppas ni får en kul och behaglig jul utan för mycket stress. Vi blir bara fyra stycken, och vi skall bara ta det lugnt och njuta av juldagarna.  Mr T hälsar en God Jul också. Sköt om er och ha det toppen. Vi ses snart igen.  Det kan ju komma nåt enstaka inlägg från mig om jag får tid.

  


 

  




Julklappen jag och många andra vill ha är fred på jorden men tyvärr så kommer det nog aldrig att inträffa. 





Comments by ZingerBug.com

 
 
Monica

Monica

22 december 2012 17:05

Jag och min man önskar dej och mrT en riktigt trevlig och mysig jul!
Vi hörs...kram

http://violett.bloggplatsen.se

Malin wiper

23 december 2012 16:30

Tack snälla du. God Jul till dig och din man

kramar

 
Maya

Maya

22 december 2012 18:49

GOD JUL på Er också! Hoppas Ni får en toppenfin jul med Din son och svåger ;) Kram!

PS! Du har mail (om Du inte redan sett det)

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

23 december 2012 16:29

Tack snälla du. God Jul till er också

kramar

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

22 december 2012 22:17

Önskar dig också en riktig GOD JUL
kram

http://ingermaryissa.bloggo.nu

Malin wiper

23 december 2012 16:29

Tack snälla du. God Jul själv

kramar

 
Junitjej

Junitjej

22 december 2012 22:43

GOD JUL önskar jag dig!

http://www.junitjejen.se

Malin wiper

23 december 2012 16:27

Tack snälla du. Detsamma till dig.

Julkram

 
Ingen bild

Bosse Lidén

23 december 2012 16:44

Den där köttfärspajen frestade mig. Mums! A6 hade jag också undvikit vid denna tiden på året. Fast våra tjejer gillar besök där. Ha det riktigt mysigt. Jag är glad för att vi inte ska ut i trafiken just nu.

Malin wiper

25 december 2012 11:36

Den var verkligen god. Vi åkte till A6 i går istället då var det lagomt med folk. Ha det toppen själv. Det är kaos vid kusten här då vi åkte inte iväg till min mamma i dag

Julkram

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

24 december 2012 03:36

God Jul till er också! Det har hunnit hända massor av otrevligheter men nu hoppas vi på att kunna få en fin julafton ihop iaf.
Stor kram till er!

http://cdwoman.blogspot.se

Malin wiper

25 december 2012 11:34

Tack snälla du. Det låter inget vidare så jag önskar verkligen att ni får det bra nu.

Stor julkram från oss i Småland

 
Helene

Helene

24 december 2012 07:38

En riktigt God Jul önskar jag dig och Mr T!! Hoppas att ni får det mysigt med din son och svåger.
Peace & LOve, Helene

http://sistersgiftcompany.blogspot.com

Malin wiper

25 december 2012 11:33

Tack min snälla USA vän. En God Jul till dig och din man också. Hoppas ni får det toppen.

Min man, min son och min svåger hälsar tillbaka.

Stor Julkram

 
Fenixmona

Fenixmona

24 december 2012 09:26

Önskar dig en riktigt fin, avstressande GOD JUL! kramiz

http://fenixmonasliv.blogspot.com

Malin wiper

25 december 2012 11:30

Tusen tack snälla du. Jag önskar dig detsamma

God Jul

Stor julkaram

 
Ingen bild

Salvatore

25 december 2012 13:54

Vilken fantastisk blogg du har, nu har jag hållit på i tre timmar och njutit av dina foton och övrigt.
Denna blogg skall jag lägga in som fovorit...
Jag jobbar som EU-tjänsteman i Bryssel men har bosatt mig i Rotterdam som jag gillar mer.

Malin wiper

25 december 2012 14:42

Tusen tack för dom fina orden och att du tittade in. Vad häftigt att du jobbar i Bryssel. Rotterdam har jag åkt igenom när jag var till Amsterdam på 70-talet.

Jättekul om du vill följa min blogg. Just nu har jag haft blogguppehåll men skall börja snart igen.

God Jul därborta

Med vänlig hälsning
Malin

 
Ingen bild

Petra

25 december 2012 14:05

Julkramar!!

Malin wiper

25 december 2012 14:35

Detsamma till dig och din familj snälla Petra.

 
Hebbe

Hebbe

25 december 2012 14:54

Tittar in för att Önska en God fortsättning på Julhelgen.Kram

http://farfar0hebbe.wordpress.com

Malin wiper

25 december 2012 19:37

Detsamma till dig snälla du.

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 29 mars 10:15

    När vi skjutsade hem min son i  tisdags eftermiddag så passade vi även på att gå in på Mel's Garage i Enköping där min son bor. Dom har otroligt god glass där från Rättviks Glass.    Klicka här för att se när vi var till Mel's Garage 7 m...

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards