Öppen Ridå

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Malin wiper - 16 december 2012 13:00

  


Om det är nån som vill gå ut och roa sig lite på juldagen så har Restaurang Martini  öppet och bandet "Stanfur" står för underhållningen. 


Så här låter Stanfur. Klicka här för att komma in på deras hemsida. Dom kommer från Vaggeryd och består av Eje & Micko som spelar både aukustiskt  och med egna bakgrunder (bas & trummor). Dom spelar rock i "Stones-anda" men har en bred reportoar med bl.a Irländska pub-slagdängor. där mandolinen används flitigt. Dom anlitas till firmafester, bröllop och födelsedagspartyn. Dom kan även ses på pubar i Jönköping om tiden räcker till.

  



 

urious photo


Vi såg dom i Skillingaryd på torget för några år sedan och det svängde rejält och dom var bra musiker. Dom är ett bra liveband.


 

Av Malin wiper - 16 december 2012 08:30

  

I går sydde jag ytterligare 3 julpostklänningar, här ser ni två av dom. Detta tyg köpte jag på second hand och det är lite större rutor än det jag köpte hos Gretas.


  

Jag kom på att jag kunde sätta en prydnad i bandet som jag har runt kortet där det står "Julpostklänning" (hänger på galgen) och det blev jättebra. Här en stor ängel.  


  

På denna satt jag en knapp i form av en kaffekanna.


  '

Här en flerfärgad knapp till en av klädnypeklänningarna. 


  

Ytterligare en som är en scrapbookgrej. Sen hade jag även små pepparkaksgubbar i form av knappar så jag satt på alla klänningarna till slut. 




                                


                  

  

Här ligger nu hela högen med julpostklänningar. Inlägget är förskrivet och tidsinställt. Jag hinner inte svara på kommentarer eller bloggvandra  just nu och kommer hem sent i eftermiddag.  

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards