Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 15 december 2012

Elvis Presley & Leann Rimes....

Av Malin wiper - 15 december 2012 16:00

 

Nu har vi fått ihop så här mycket grejer som vi skall försöka bli av med på Stockaryds Julmarknad. Det tog en himla tid att prismärka allt.  Dessutom har jag nåldynekopparna och julpostklänningarna. Jag får se senare om jag orkar sy några fler julpostklänningar för jag är så stressad nu så jag har gjort mig illa på både benen och händerna. När vi var i källaren så ramlade två kartonger över mig och sen ryckte jag i en låda på golvet och jag tappade greppen och gjorde mig illa och det är typiskt mig. Nästan alla skador jag har i kroppen har jag fått på grund av min personlighet....  Högvarv är bara förnamnet. Tack och lov så lugnade jag ner mig betydligt efter min utbrändhet men ibland kommer högvarvarn fram igen och det känns inte bra för numera mår jag illa av stress men förr blev jag hög och mådde bra av stress och full fart framåt... 



Här har jag filmat min man när han visar hur man kan vika ihop en plastkasse så den blir liten och lätt att ta med sig i en väska eller i fickan. Jag har nu vikit rätt många som jag skall ha med mig till Julmarknaden i Stockaryd i morgon.   Nu har jag i alla fall klippt till ytterligare 3 julpostklänningar och syr nu på snedslåbanden men det blir många pausar. Tack och lov så är jag lite bättre i nacken i dag och koncentrationen blir då bättre. 


    

Det är inte skottat utanför vår port heller men än så länge så kommer man fram och in...  Det fortsätter att snöa nu för fullt så det känns nästan som julafton i dag. Just nu snöar det för fullt och det känns nästan som om man skulle vilja ha julafton i dag.     




Elvis Presley & Leann Rimes med "Here Comes Santa Claus". Klicka här för att komma in på Elvis Presleys hemsida. Klicka här för att komma in på Leann Rimes hemsida. Hopklipp med Elvis och nu levande artister.   


  

 
 
Maya

Maya

15 december 2012 18:49

Jag kan tyvärr inte se klippet (sitter inte heller på min egna dator) men gissar att Din man kanske viker påsar som jag gör, dom blir som trekanter? Sparar massor plats och ser prydligt ut, ryms perfekt i en ficka eller handväska!

Ha en fin kväll!
Kram!

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

15 december 2012 21:16

Han viker påsar och dom är som trekanter så det måste vara samma som du gör. Har haft bilder inne förut men hittar dom inte så jag filmade istället.

Ha en fin kväll själv
kramar

 
Maya

Maya

15 december 2012 18:50

Pssst! Ser att Mr T försvunnit från Headern! Varför det? Han var ju så grann i sin hatt! :)

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

15 december 2012 21:15

Texten på headern syndes inte för den var grön så jag ändrade och då hade fanns inte Mr T på den ;)) Vi skall stoppa in honom när vi får tid ;)) Vad snäll du är och Mr T hälsar till dig

Ha en fin kväll
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards