Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2012

Oriflame vinst från Monica...................

Av Malin wiper - 12 oktober 2012 08:00

  

Skrev detta i går när jag mådde lite bättre


Jag var med i en tävling hos min bloggvän Monica som jag även träffat på en bloggträff i Jönköping. I hennes blogg vann jag dessa grejer från "Oriflame" Flera fina nagelfilar och ett läppbalsam... Tusen tack! Dom väntade mig i brevlådan när jag kom hem från sjukhuset


Klicka här för att komma in på Monicas blogg


  

I dag skall jag testa läppbalsamet. Jag fick en tub med ansiktsmask av henne när vi träffades och den har jag använt några gånger och den var jättebra för den blev inte så där hårt och konstig och man blev så len i huden. Jag är ju känslig för vissa parfymer i smink, hudkräm, tvättmedel, diskmedel mm så jag får alltid först lukta och sen testa i armvecket. Det visade att jag tålde ansiktsmasken och jag har redan luktat på läppbalsamet och kände att det gick bra


  

Så här ser ansiktsmasken ut


 
 
Maya

Maya

12 oktober 2012 08:16

Grattis till vinsten! Vad roligt!

Är mycket piggare idag, har TN-smärtor men kan nu se och läsa utan blurr, inte lika svimfärdig. Sov dock bara 3-4 timmar inatt så tröttheten kommer väl. Men jag är SÅ GLAD att jag mår bättre just nu så jag kanske, kanske kan gå ut i friska luften som jag längtat efter i fyra-fem dagar! Och kanske jag hinner några ärenden som jag fått skjuta på denna vecka.

Hoppas Du kryar på Dej och får må bra! Önskar Er en trevlig helg! Kram!

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

12 oktober 2012 08:40

Tack snälla du. Vad härligt att höra att du är lite bättre. Vilken mardröm du måste gå igenom. Förstår att du får lyckokänslor när det otäcka släpper lite. Tack för din omtanke kära vän

Hoppas du får en toppendag och får känna dig bra

Varm kram

 
Monica

Monica

12 oktober 2012 17:39

Så fina och klara foton du har tagit på din vinst,jag hade nog inte rätt avstånd när jag fotade till tävlingen....roligt att det blev uppskattat.
Krya på dej...kram

http://violett.bloggplatsen.se

Malin wiper

12 oktober 2012 21:56

Vad kul att du tycker det men ibland får man inte till bilder ens i bildprogrammet. Jag är jätteglad för vinsten.

Tack för din omtanke
varm kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards