Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

George Carlin!

Av Malin wiper - 7 september 2012 09:30

 


          



Här har vi lite regngrått i dag men denna rosblomklase lyste upp i rabatten utanför vårt hus. Jag är på väg ut, lite försenad men skall man både göra muskelavslappning, nackstretsching och annat så tar det sin tid. Jag har lite torgskräck i dag och så blir det när jag inte är i form men jag tvingar mig själv att gå ut för man mår så mycket bättre. Jag kommer att peppa mig själv och göra allt för att ta mig till Bilträffen i Stockaryd på söndag. Jag är nog lite av en social ensamvarg men det blev värre efter min utmattningsdepression. Nu blev jag lite personlig och det har jag svårt för eftersom jag kommer ur en generation som inte skulle framhäva sig själv, därför var det svårt att blogga när jag satt igång för drygt 7 år sedan, då  fick jag  jobba med mig själv för att kunna dela med mig av mitt liv. I Juni hade jag bloggat på denna plats i 3 år, före det så var jag på andra ställen och min blogg hette då "Tredje Akten". Nog om detta för nu vill jag önska er en härlig och färgstark fredag.


           




         




Detta var rätt kul...  och tankeväckande


          




 

 


Han är född 1937 i Manhattan, New York City, New York. Han dog tyvärr 2008 i Santa Monica, Kalifornien. Han var en amerikansk ståuppkomiker och skådespelare




 
 
Helga

Helga

7 september 2012 10:13

Vilka fina rosor... Jag bloggar ju ännu anonymt men jag vill inte bli igenkänd av kollegor och passagerare...

Din blogg är fin och trevlig!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

7 september 2012 11:13

Ja du det är en fin rosklase. Förstår att du vill blogga anonymt och det skulle jag också i din situation.

Ha en fin dag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards