Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 22 juni 2012

Önödigt krångel!

Av Malin wiper - 22 juni 2012 10:52

 


Det går inte att skriva kommentar hos nån som har blogg.se längre utan att vara medlem där så man måste logga in sig varje gång för att skriva en kommentar. Tråkigt för jag har många bloggvänner på den bloggplatsen. Det är för att dom vill att man skall börja blogga där antar jag men jag stannar här tills jag fixat en egen blogg, man måste därför registrera sig med alla sina uppgifter innan man kan börja kommentera. Förstår inte hur dom kan krångla till det så här. Därför har har jag inte kommentert på era bloggar och får se hur jag skall lösa detta för man skall inte behöva bli medlem på en plats där man inte själv bloggar. Har jag missuppfattat detta så får ni hojta till och tala om hur jag skall göra

 
 
Ingen bild

SmålandsJenny

22 juni 2012 11:27

Jag kommenterade senast igår hos en.kompis som har blogg.se utan att ha konto hos dom. Men va en skum ruta en bit ner som gjorde att jag trodde man va tvungen logga in. Men då hade jag redan fyllt i mitt namn längre upp å det funkade. Har bara sett hur det ser ut i mobilen än så länge.

Malin wiper

22 juni 2012 19:31

Vad bra att det funkat för dig. Jag har gjort som dig också men det gör ingen skillnad. Din kompis har nog ändrat på inställningar så kommentarerna tas emot än om man inte registrerar sig.

Ha en fin Midsommarhelg
kram

 
Kristina

Kristina

22 juni 2012 12:16

Ha det riktigt gott i Midsommar och ta väl hand om dig!
Riktigt go kram från mig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Malin wiper

22 juni 2012 19:30

Tack snälla du. Detsamma till dig och sköt om dig
kramar

 
Annelie

Annelie

22 juni 2012 15:15

Jag tycker också det är krångligt att man måste bli medlem hos vissa för att ens kunna kommentera, så jag kommenterar inte heller hos två av mina vänner längre,, för att behöva registrera ett nytt konto.
SYND att man inte kan kommentera som anonym då istället.
Tråkigt är bara förnamnet..

Ha en jättefin fortsättning på detta års Midsommarafton, tråkväder har vi hos oss, regnet det bara öser ner.

Varm kram skickas här i alla fall... // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

22 juni 2012 19:30

Ja du det är för tråkigt att det utvecklas så på bloggplatserna för då lessnar man. Jag vill inte registrera mig överallt. Det är verkligen synd

Ha en jättefin fortsättning själv på Midsommarafton goa du

Nu blev det regn efter en solig dag
kramar

 
ansepanse

ansepanse

22 juni 2012 18:55

är det så de krånglar? det visste jag inte, ja, varför skulle de ändra något som fungerade bra, kanske byter jag bloggplats istället då
Sv: jag bodde i Örebro som barn
fortsatt fin midsommar till dig också
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

22 juni 2012 19:26

Ja du för mig funkar det inte i alla fall. Jag skall testa igen i morgon och se men jag tror det är en inställningsfråga där dom som har blogg.se måste tillåta kommentarer. Vad kul att du bott i Örebro. Det är så fint med slottet mitt i stan.

Ha en fortsatt fin Midsommar själv också
kramar

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

23 juni 2012 16:12

hos mig så kan de som inte har Blogg.se kommentera hos mig

Men nu har jag fortfarande inte blivit flyttad till Blogg.se´s nya bloggsystem

det vore verkligen trist om det blir så att bara de som är registrerad på Blogg.se kan kommentera
kan inte tänka mig att det kan vara så
och hoppas bara det är en tillfälligt fel att detta hänt för dig

Ska avvakta och se vad som händer hos mig....

Kram och ha en bra fortsatt helg

http://ingermaryissa1.blogg.se

Malin wiper

23 juni 2012 18:16

Det är flera som jag inte kan kommentera hos nu utan att måsta ansluta mig och lämna mina uppgifter och även logga in varje gång. Det är nog inte så utan en inställningsfråga hos dom som har blogg.se

Ha en fortsatt fin helg själv
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Av Malin wiper - Lördag 13 april 08:30

    I går behövde jag klippa mig lite och numera går jag hos Forumfrisören och är nöjd varje gång. Jag klippte mig 1,5 cm och lite mer uppklippt (etapper), sen var håret så tjockt så hon tunnade ur lite också. Jag har skrivit om dom förut i och ...

Av Malin wiper - Fredag 12 april 07:15

    I går 14.00 hade vi bjutit upp vår granne A-B på kaffe. Vi bjöd på Slåihop kaka med grädde och hallon på sidan om, morotskaka och hallongrottor. Vi hade jättetrevligt och vi har hur mycket som helst att prata om så det flyter verkligen på.   ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards