Öppen Ridå

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Malin wiper - 19 juni 2012 07:36


Hej på er!


Jag kan tyvär inte blogga i dag för jag har sån dimsyn av nacken. Har haft besvär några dagar men inte skrivit om detta för det blir så tjatigt. Sitter här med kylmedel och nackkrage. Det är lite obehagligt när det påverkar synen och även öronen som värker till och från. Min akupunktör har förklarat det så att det går så många nerver från nacken upp till huvudet så man kan drabbas av sånt när man har en allvarligare nackskada. Det känns som jag har fel glasögon på mig och är otroligt uppspänd. Bloggträffen var trevlig och jag klarade av lunchen än om jag inte var mig själv. Skriver mer om detta när jag kommer tillbaka. Jag skall gå ut och gå för att se om det lossnar lite. Vi ses så fort jag är lite bättre



Ha en fin dag

 

 


Simma lugnt!

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards