Öppen Ridå

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Malin wiper - 10 maj 2012 12:30


 

Här kommer en låt med Carlos Santana Feat, Steven Tyler. Klicka här för att komma in på Carlos Santanas hemsida

  


 

Klicka här för att komma in på Carlos Santanas hemsida

 


 


Klicka här för att komma in på Steven Tylers hemsida


 


Nu skall jag snart iväg till frissan. Vi har nyss ätit en god vegetarisk lasagne, ett recept som jag fick när jag var med i Aftonbladets viktklubb för några år sedan. Den blir bäst att göra till 2 personer. Klicka här för att få receptet på vegetarisk lasagne

Av Malin wiper - 10 maj 2012 09:00



  Här kommer del 2 med fler skor från City skor som skulle varit med i mitt bildspel men det försvann 


 



Dom har även en del resväskor och denna finns i en mindre storlek också 


 


Den här skon gillar jag,  den har en liten klack och passar ypperligt till jenas. Jag brukar inte gilla det som ser lite sött ut men denna känns lite tuff med sin volang

 

                

    

 


   


 


 


 


Här en gummistövel som piffats upp med lite blomslingor

 

               

       


                     



                       

    

    

Klicka på bilderna så blir dom större 


 

  

  

   


Tre varianter på en vanlig klassisk pumps. Klicka på bilderna så blir dom större


   

 

  

                               

    


I dag skall jag till frissan 13.15 för både klippning och färgning av den gråa utväxten. Det skall blir skönt att få bli lite omhändertagen. I dag regnar det inte men är lite grått och trist men det gör inte mig nåt för jag mår som bäst i sånt väder och även i vinterväder så jag är gumman mot strömmen...  Ha nu en fin dag alla härliga läsare, hoppas er dag bjuder på nåt extra 


  


Klicka här för att se vart jag hittade denna bild

Av Malin wiper - 10 maj 2012 07:45


Jag var in till City Skor i går och passade på att fota lite. Rebecka satt ut dessa möbler för för att om ett par är inne och köper skor och den ena blir lite rastlös så kan personen sätta sig och mysa lite utanför butiken. Hon har tänkt ett steg längre och det var så omtänksamt och fint...  

 

     


Klicka här för att komma in på City Skor på facebook    


Här en kavalkad av skor jag fotade:



 


    


  


Klicka här för att se vart jag hittat dessa USB minnen i korkimmitation  

    

   


 


   

   

Herrskor i tyg som har lufthål över det hela och såg jättesköna ut. Min man var ner och provade dom för hon hade dom ända upp till storlek 47. Tyvärr så har han problemfötter så dom satt inte så bra på honom. 


     


 

 



Jag köpte denna väska hos City Skor när jag var där. Den är rätt liten och det är en sån jag behöver och det är kul med lite färg på sommaren. Jag köpte en liten brun väska på second hand men den blev jag inte nöjd med.

 

Have a wonderful thursday

DesiComments.com | Thursday | Forward this Picture


Jag tog fler bilder på skor hos City skor men satt in dom i ett bildspel. Dom brukar jag göra hos Photo Peach men efter att jag gjorde bildspelet så gick jag ur sajten för jag var lite less på att göra samma bildspel jämt. Det resulterade i att alla mina ihopknåpade bildspel i bloggen försvann.... Jag trodde inte att det som redan var insatt och nedsparat i bloggen skulle gå forlorat. Dom skorna som var i bildspelet får jag sätta in i nästa inlägg istället då för bilderna finns ju kvar. 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards