Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 14 april 2012

Status Quo!

Av Malin wiper - 14 april 2012 12:04


Flowers Bouque
click to Get More Flowers Bouque Comments & Graphics 


Vi är så ledsna för vi glömde min svågers födelsedag i onsdags men nu har jag i alla fall fixat det vi skall ge honom och jag hoppas jag kan åka dit inom dom närmaste dagarna.  Jag måste på nåt sätt komma ut i dag och det är ju helt sjukt att jag inte tagit mig till Kinna Skene än. 


Free Orkut and My Space happy birth day Graphics Glitters
click to get Orkut Myspace happybirthday Comments & Graphics


Grattis i efterskott till dig Mr K som är en toppensvåger.  Hoppas du hade en fin dag

 

 

 

Här kommer ett liveklipp med gruppen Status Quo som min svåger sett live flera gånger när han och syrran bodde i Göteborg. Klicka här för att komma in på deras hemsida

 


Nu bryter solen fram och jag känner livsandarna komma tillbaka så nu är det bara att göra sig i ordning och ta en promenad och njuta.  Jag har ju rätt nära ner till Ingelund där vi har en fin natur och promenadstigar. Det känns ändå inte som jag kommer iväg till Kinna, Skene i dag. Ha nu en fin dag och sköt om er kära bloggläsare

 
 
Gilla

Gilla

14 april 2012 15:13

Du såg säkert att att jag har födelsedagar i veckan också att inte glömma bort. Sonen har sin idag och hans Barnbarn föddes ju i går. Så fredagen den 13 april blir svårt att glömma.

Sv. Tack så mycket för komplimangen. Vi var faktiskt hos Mats Rydstern idag och tittade på hans konst. Jag kommer att visa flera av hans tavlor. Så får du läsa ännu lite mera roligt, som hände.

Bra att du gillade citatet också.

Kram/Gilla

http://trebgilla.bblogspot.com

Malin wiper

14 april 2012 19:45

Jag läste tydligen inte hela inlägget så jag får gå tillbaka ;) är inte mig själv just nu. Grattis till dig och även sonen.

Jag gillar verkligen konst och även arkitektur

Ha en fin kväll
kram

 
Ingen bild

-Nena-

14 april 2012 15:16

Tittar in för att önska dig en skön helg.
Vi ses ju på facebook i och för sig men det är kul att läsa här i alla fall

Malin wiper

14 april 2012 19:44

Tack snälla du. Jag önskar dig detsamma. Jag har själv börjat var mer på fb nu så det är bra att man kan träffas där

kramar

 
Ingen bild

Mr K

14 april 2012 15:25

Tack svägerskan för denna hälsning. Det blev ju faktiskt två överraskningar i en, Status sjunger en låt av John Fogerty :) kan det bli bättre?

Malin wiper

14 april 2012 19:43

Varsågod kära svåger. Vad bra att det blev två flugor i en smäll ;)

Ha en fin kväll
kram från svägerskan

 
skrivmoster

skrivmoster

14 april 2012 20:50

Det duggar tätt med födelsedagar och jag glömde att gratta din svärmor när de åkte ... vi som pratat så mycket ikväll. Hon var jättetrevlig och "med i matchen". Härligt att få rå om din man också ett tag och prata om allt möjligt, skratta och fika. Nästa gång måste du vara med!!
Sov så gott i natt! Vi skulle fota och glömde bort det ... blev ett kort i hallen när de åkte men jag fick inte till en enda bild!!
Kramar! (Imorgon på den dagen då flest personer i landet fyller år, fyller vår yngste son år - som din svärmor!)

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

14 april 2012 22:13

Hon fyller år i morgon och vi har dom flesta födelsedagarna på sommaren och i augusti. Min man sa att dom haft jättetrevligt hos er i kväll så det var jättelyckat och svärmor gillade er båda till tusen. Jag kommer med upp nästa gång. Var lite slutkörd och orkeslös denna gång. Vad kul att er son fyller år i morgon också. Pratade nyss med min man och han tyckte även att ni hade ett jättefint och trivsamt hus

God natt goa du
kramar

 
Kristina

Kristina

14 april 2012 21:16

Vad jobbigt för din man med tanden, det låter inget vidare. Hoppas att du kan sova bättre i natt.
Jag är så dålig på att komma ihåg födelsedagar.
Ha det gott och go kram!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Malin wiper

14 april 2012 22:11

Det är inte min man utan min mans brors barnbarn som bara är ett år gammal som ramlat och slagit ut en ny mjölktand och skadat flera andra.

Samma här med födelsedagar så jag brukar skriva upp i almanackan, men hade glömt nu

Hoppas du har en bra kväll
varm kram

 
Cattis

Cattis

14 april 2012 22:23

Bättre sent än aldrig sägs det och huvudsaken är ju att du inte glömmer bort honom helt. :)

Jag kan tänka mig vad ont det gjorde när det lilla barnet ramlade och slog i tänderna. Hoppas det inte gjorde för mycket skada utan kommer att bli bra igen.

Kram vännen och hoppas du kan sova gott i natt.

Sv: ja, den lilla vovven är jättesöt och nu när jag har honom hemma så känns äntligen min dröm mer verklig än innan jag fick hem honom.
4 veckors väntan har varit lång tid från det vi fick veta att en av dem kunde bli våran.

http://jagmenjag.se

Malin wiper

14 april 2012 23:25

Det är så sant som det är sagt. Det kommer tydligen att ordan sig för lilla Emil men han är lite stukad och rädd.

Vad kul att du fått hem din hund nu, det var lång väntan det. Jag har själv svårt att vänta på nåt, allt skall ske direkt ;))

Vad kul för er alla

Sov gott goa vän
kram

 
jewelry and agony

jewelry and agony

14 april 2012 22:27

Sista chansen att vara med i tävlingen om ett korsarmband, vinnaren dras imorgon!
Scrolla ned på min blogg för att hitta tävlingen

http://jewelryandagony.blogg.se

Malin wiper

14 april 2012 23:23

Jag tror jag redan är med i den tävlingen genom Kaffehörnan

Ha det bra

 
Vicke

Vicke

15 april 2012 06:42

Dom såg jag på Gröna lund för många år sedan, ha en fin dag nu

http://animationsskolan.bloggplatsen.se

Malin wiper

15 april 2012 15:04

Häftig att du sett dom live också. Ha en fin dag själv
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards