Öppen Ridå

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Malin wiper - 13 april 2012 22:15


  Här kommer så passande låten Titanic med Mikael Wiehe. Klicka här för att komma in på hans hemsida. Klicka här för att läsa en biografi över Mikael Wiehe


   


  ¨

Här ser ni några bilder på Mikael Wiehe som jag tog på honom när han uppträdde på Huskvarna Folkets park 23/8 2010. Klicka på bilderna så blir dom större.          


        

Av Malin wiper - 13 april 2012 22:00

Tidsinställt  inlägg som jag skrivit tidigare.

 

Tänk att det nu är 100 år sedan Titanic sjönk i samband med detta så sänder dom nu biofilmen Titanic i 3 D på biograferna. Den filmen har man ju sett redan men i 3 D så blir det en helt annan upplevelse. Såg nu att även Filmstaden i Jönköping sänder den i 3D. När Avatar gick på biograferna så hade dom flesta den i 3D men inte i Jönköping. Titanics förlisning har biofilmats några gånger och jag har nog sett dom alla.


 


Just nu går biofilmen på Filmstaden i Jönköping. Dom sänder två föreställningar 14.00 och 20.00 Den fortsätter även nästa vecka. Klicka här för att komma in på filmstaden

                           

Klicka här för att läsa om en man som heter Bo Bergman som vigt sitt liv åt Titanic

 

  Klicka här för att komma in på en sida som heter "TITANIC NORDEN"


 


Titanicutställning Antikmässan 2012


 



Trailern till biofilmen Titanic i regi av James Cameron

Av Malin wiper - 13 april 2012 13:24

 


 

Jag säger God morgon än om klockan är snart 12.00 men jag vaknade strax efter 10.00 men har suttit i telefon några gånger. Har sovit uruselt i natt och vaknade i soffan framför tv:n efter midnatt. Jag låg kvar ett tag innan jag gick in till sovrummet och efter några timmar lyckades jag somna. Sen ringde min vän Mrs A-G och vi pratade ett tag. Hon har blivit förkyld igen med feber så hon kan inte gå ut i dag. Det är sista Mimmis Stickcafé på söndag och vi ses kanske där om jag inte kommer hem i tid på söndag. Skall försöka åka till mamma i morgon om jag får så pass mycket sömn att jag kommer iväg i rimlig tid. Mrs A-G och jag skall försöka träffas till veckan om hon är bättre och ta nån promenad och fika tillsammans. Jag tycker så bra om henne och hennes man dom är så lättsamma och kul att umgås med.


 

  


Nu har jag i alla fall fått i mig lite frukost och skall in i duschen för att sen ta en promenad in till ICA och handla lite som jag glömde i går.



  

 
 

Min man ringde nyss och nu är han uppe i Piteå hos sin mamma och jag är så glad att han är framme för i dag är det fredagen den 13:onde. Ha nu en fin dag och var rädda om er

 

 



   Jag var in på en bloggväns sida och hon är kusin med Stand up komikern Ann Westin och har på sin födelsedag varit och sett henne uppträda och även träffat henne. Hon hade flera klipp inne med Ann och jag har kollat igenom dom och fått mig många goda skratt på morgonen. Det skulle vara kul att se henne live nån gång och jag hoppas hon kommer till Småland så småningom. Klicka här för att komma in på min bloggväns blogg "Huset vid Ångermanälvens strand" Där har hon även vackra bilder över Höga kustenbron i kvällsljus


                   

Klicka här för att läsa om Ann Westin. Klicka här för att komma in på vad jag tror en hemsida över Ann Westin



Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards