Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

SkandiaMäklarna i Jönköping!

Av Malin wiper - 16 januari 2012 15:13

 

Här är vi på väg mot SkandiaMäklarnas kontor där vi alla skulle  träffas och slutföra husaffären. Det är så trivsamt därinne och folk är så trevliga och på hugget.


 


Klicka här för att komma in på SkandiaMäklarnas hemsida. Det finns bilder på alla mäklare på sidan och vår heter Samija Hondo, hon är fantastiskt påläst och är full med energi och framåtanda. Hon är dessutom supertrevlig. Det var ett nöje att ha fått ha henne som mäklare.


  

Så här ser det ut när man kommer in.


  

Här sitter vi nu med vår mäklare och husköparna och skriver under papper.


 


  

Vi fick alla en nyckelring som är bra om nycklar tappas bort.


  

När allt var klart och vi gick därifrån så såg vi en hund i en frisersalong som stod och hoppade och skällde för fullt i fönstret...  Jag önskar att jag var så pigg och klar i huvudet så jag hade filmat det hela för det såg så roligt ut. Vi känner oss fysiskt och psykiskt utmattade just nu så det blir till att ta det lugnt.


  

Sen åkte vi och åt susi på Samurai sushibar och det smakade ljuvligt. Klicka här för att komma in på deras hemsida


  

Här kommer låten "Two sleepy people" med Julie London och det känns passande eftersom vi är supertrötta. Julie London hade jag inte hört talas om innan jag började blogga för ca 7 år sedan. Hon har en fantastisk häftig röst.. Hon föddes 1926 och dog år 2000. Hon var en amerikansk sångerska och skådespelerska. Klicka här för att läsa mer om henne



Jag har mer att skriva om men jag får återkomma när jag är lite piggare. Ha en fin kväll och sköt om er

 
 
Vicke

Vicke

16 januari 2012 17:13

vilken härlig liten hund, ha en fin kväll nu

http://vickes.bloggplatsen.se

Malin wiper

16 januari 2012 17:26

Den var verkligen härlig och rolig

Ha en fin kväll själv
kram

 
skrivmoster

skrivmoster

16 januari 2012 18:31

Det blev lite av "gamla minnen" från Malmborgs som det heter numera. Men det såg större ut på nåt sätt nu ... Mycket gott och jag förstår att det var gott med en macka före det slutgiltiga. Men sushi har jag inte så stor längtan efter. Däremot lax tillagat i olika rätter!

Nu är det klart och ni kan pusta ut!
Chocolat har jag sett och den var något för en chokladälskare!!
kram och trevlig kväll!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

17 januari 2012 08:54

Ja du jag tänker på dig och Mr E när vi är där och vad kul vi hade med många skratt och allt flöt på så bra. Jag ser fram emot att få träffa er igen.

Jag var rädd första gången jag skulle äta sushi men så fort en tugga kommit in i munnen så var jag såld ;))

Kul att du sett den härliga filmen också. Då är vi båda chokladälskare ;)

Ha en fin dag vännen
varm kram

 
Cattis

Cattis

16 januari 2012 22:29

Så söt den är den lilla vovven. Jag kan se framför mig hur den skulle ha sett ut om du filmat den.
Förstår om du känner dig utmattad nu för det brukar komma när allt är klappat och klart.
Det tar nog några dagar att smälta att husköp och annat är klart men sen kommer du nog att känna dig mycket piggare igen.

Många varma kramar vännen och vila nu ut från allt.

http://www.jagmenjag.se

Malin wiper

17 januari 2012 08:52

Jag funkade inte i går för jag var så slutkörd. Du skulle ha sett när den hoppade upp och ner i fönstret och gnällde. Det hade blivit en kul filmsekvens.

Tack för din omtanke min fina vän. Nu blir det lite lugna gatan här men vi skall sätta upp lampor och fler gardiner

Ha en toppendag goa du

Varma kramar

 
Helene

Helene

16 januari 2012 22:30

Får gratulera till att huset är sålt och allt nu är klart! Nu kan ni andas ut och fokus på er själva, ni har ju kört på i full fart hela tiden.
Peace N Love, Helene

http://www.sistersgiftcompany.com

Malin wiper

17 januari 2012 08:51

Tack snälla du ;) Nu skall vi verkligen andas ut. Det känns nästan som att klippa navelsträngen och nu har vi halva kvar ;)

Peace N love till dig också over there

Hugs from Malin in Smaland

 
Nina

Nina

17 januari 2012 00:07

Förstår att du är trött. Det tar på krafterna ° ens energi att slutföra affärer & flytta, jobbigt och tröttsamt är bara förnamnet.
Kramar om massor, ta hand om dig!!

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

17 januari 2012 08:50

Ja du det kommer efter och det blir nog inte mycket gjort i dag. Tack för din omtanke fina vän

Ha en toppendag
kramar

 
armani online shop

armani online shop

17 januari 2012 03:47

It is of historical importance. Omega watches bring you to a special ambience giving you a feeling of something special.

http://www.tophandbagsshop.net

Malin wiper

17 januari 2012 08:49

OK!

Ha en fin dag
Mvh
Malin

 
Maria Hall

Maria Hall

17 januari 2012 17:07

Grattis till avslutad affär och lycka till i ert nya boende!

Hälsningar

Maria Hall
Ansvarig digitala kanaler
SkandiaMäklarna

http://www.skandiamaklarna.se

Malin wiper

17 januari 2012 17:58

Tack så mycket ;) Vi är supernöjda med SkandiaMäklarna. Jag har satt en länk under: Jag rekommenderar.

Ha en fin kväll
Mvh
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards