Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

Butik Ingelund! Smycken och lite i betong mm

Av Malin wiper - 14 januari 2012 15:54

 


Här kommer del 2 av det jag fotade på Butik Ingelund i dag.  Här ser ni kassadisken som är jättefin. Klicka här för att komma in på Butik Ingelunds hemsida


 


Klicka här för att läsa om vad jag skrev om dom sist jag var där. Där finns det också ett bildspel som jag gjorde till inlägget


  


Hon har fått in lite nya smycken som kommer från "Bud to Rose" by Diddi. Klicka här för att komma in på deras hemsida


  


  


  


  


Detta är bara en bråkdel det finns både armband, örhängen och annat.


  


En himla massa halsbandsklockor


 


  


Här lite nytt i betong som är populärt just nu. Det är ljushållare för vägg. Formgivare till dessa konsthantverk i betong är Cattis Steffensen som är formgivare på Former.nu  design i betong. Klicka här för att komma in på hemsidan

  


        


  

Klicka på bilderna så blir dom större


  


Detta är bord i två olika storlekar med bordsskiva i betong


 


  


Hjärtan i betong för värmeljus 


 


  


Bananformad betongkloss för vanliga hög ljus


  


Hon hade fått in en hudvårdsserie för män. Klicka här för att komma in på hemsidan för denna produkt som heter "Classic Male Grooming"


  


Kroppsvårdsserie med en fin tofs som dekoration. Klicka här för att komma in på hemsidan för denna produkt


 


Betongkonst av Britt-Ingrid Persson. Från teckning till fullbordat verk.Klicka här för att komma in på hennes hemsida



  

 
 
Nina

Nina

14 januari 2012 20:53

Idag har jag shoppat skulpturer, massor av hudvård, ljus hållare & halsbands. Inte en endaste krona behövde jag betala, cooooooot :D
Tack för gratis shoppingen!!!
Kramen till dig vännen :D

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

15 januari 2012 07:55

Det låter bra vännen ;)) det har jag också för det blev inte så mycket handlat som vi brukar. Du är för rolig ;))

Ha en fin dag
kramar

 
Cattis

Cattis

15 januari 2012 08:51

Godmorgon! Vilka härliga smycken och jag säger som Nina, nu har jag också shoppat smycken. :))))

Du har sä härliga headers. Ser att du gjort om håret lite.
Är det inte mer vågigt nu än innan?

Kram och hoppas du får en solig och härlig söndag.
Här ser vädret ut att bli toppen idag med.

http://www.jagmenjag.se

Malin wiper

15 januari 2012 09:58

Ja du dom var jättefina och jag blev så sugen på att köpa ett halsband men har inte råd just nu för vi har gjort av med så mycket pengar och måste köpa gardiner.

Kul att du gillar headern. Jag har inte plattångat håret så det är mina naturliga lockar. Jag har självlockigt hår

Ha en fin dag
kramar

 
Smycken

Smycken

23 januari 2012 22:47

De smyckena ser väldigt gedigna ut, lite så där charmigt handgjorda. Gillar särskilt det sneda hjärtat.

http://www.smycken-online.net

Malin wiper

24 januari 2012 09:35

Ja du dom smyckena såg ännu finare ut i verkligheten. Skall nog köpa nåt halsband där så småningom. Kul att du tittade in

Ha en fin dag
Mvh
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards