Öppen Ridå

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Malin wiper - 13 januari 2012 12:15


Jag har tyvärr inte kunnat komma in på datan för den har varit så lånsam och ibland har det slutat fungera. Vi får se om detta meddelande kommer in på bloggen. Min man är i huset för finstädningen och allt kommer att bli klart i dag. Jag har själv inte orkat följa med dit utan gör lite saker hemma som måste göra också. Jag har spänt upp min nacke så mycket så jag är skelögd i dag och får ta det lite lugnt. Jag spänner upp mig när det blir för mycket både fysiskt och psykiskt. Tack för era kommentarer, jag kommer in på era bloggar så fort det funkar här och jag känner mig lite bättre.


Ha en fin dag och sköt om er

Av Malin wiper - 13 januari 2012 07:00


    Önskegästen denna fredag är Chirstian som äger Akleja blomsterhandel. Han har önskat nåt med Melody Gardot. Hennes mest kända låt har jag redan haft inne sen förut så jag tar en annan. Fast vill ni höra den också så klicka här. Christian Är född i Limmared men han har bott på flera ställen bl.a Jönköping. Han driver sen 6 år tillbaka sin blomsterhandel med stor kreativitet och fingertoppskänsla. Han är dessutom en glad och trevlig kille så både hans blommor och kunder trivs. Han har nu varit 20 år i branschen men har även arbetat som barnskötare en gång i tiden. Tack för att du ville önska en låt i min blogg.

  

Jag glömde att fota Christian denna gång så jag får ta en bild som jag hade inne 3/12 2011 och hoppas det går bra.


Klicka här för att komma in på Akleja blomsterhandels hemsida


    


licka här för att läsa om henne och se lite mer bilder


Här sjunger Melody Gardot låten "Because" . Klicka här för att komma in på hennes hemsida. Hon föddes 1985 i New Jersey och är en amerikansk jazzångerska och singer/songwriter. Gardot blev vid 19 års ålder påkörd av en bil när hon cyklade och fick bland annat skador i huvudet och svåra frakturer i höftpartiet. Under sin sjukhusvistelse anammade hon musikterapi och kom att skriva en lång rad låtar. Debutalbumet Worrisome Heart släpptes 2006 på ett independentbolag och åerutgavs 2008 på Verve Records. Gardot går med käpp och på scenen använder hon en specialkonstruerad stol. Gardot är som ett resultat av olyckan mycket ljuskänslig och bär därför ofta mörka glasögon


Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards