Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Liten Anslagstavla!

Av Malin wiper - 15 november 2011 16:00

    


Här lite händelser i Vaggeryd framöver:


  


Tina Ahlin kommer till Multihallen Fenix Kulturcentrum Torsdag 17/11 kl 18.00 Det kostar bara 50 kr för vuxna 


Klicka här för att komma in på Tina Ahlins hemsida

 

  


Det blir Stickcafé hos Mimmis Magasin igen 20/11 15-17. Alla är välkomna till några trevliga timmar med kaffe och fin gemenskap. Man behöver inte handarbeta om man inte vill eller kan utan kom då bara för att umgås med ett glatt gäng.


 


  


I dag tisdag 15/11 och Torsdag 17/11 blir det loppis p.g.a flyttning på Storgatan 35 mellan 16-19


  

Denna fina kopparhink såg vi på Röda korsets second hand sist vi var i storstan. Den kostade över 300 kr. Den har många användingsområden bl.a till ved tycker jag.

Klicka här för att komma in på Bolin Smide för att se många fina vedförvaring och annat


  


Fin  tallrik med tomte som stod i skylten


 
 
Sussi

Sussi

15 november 2011 21:24

Hmm.. jag får väl erkänna och skämmas ;)
Jag vet inte vem Tina Ahlin är!
Det händer lite smått och gott hos er framöver..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Malin wiper

16 november 2011 07:49

Tina Ahlin är en musiker som både sjunger och spelar en massa instrument. Hon var förut med i Thormas Di Levas band i många år.

Ja du det finns alltid nåt att göra

Ha en fin dag
kram

 
Sussi

Sussi

15 november 2011 21:25

Du är så himla go, rar och snäll! Tack för dina otorligt gulliga ord.

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Malin wiper

16 november 2011 07:50

Tack snälla du ;) jag säger bara vad jag tycker.
Varm kramar

 
ansepanse

ansepanse

15 november 2011 21:46

vilka fina loppissaker, kul med anslagstavla där man kan se vad som händer
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

16 november 2011 07:53

Jag brukar ha en sån ibland men skall försöka ha en regelbundet.

Ha en fin dag
kram

 
Ninz

Ninz

15 november 2011 23:27

Waaaaoooooo den där koppar hinken var ju super häftig & så billig! Kramar till dig vännen :)

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

16 november 2011 07:50

Ja den var läcker. Man önskar att man hade en öppenspis.

Du är för härlig

Ha en fin dag
kramar

 
skrivmoster

skrivmoster

16 november 2011 07:50

Du är helt fantastisk på att hitta på nya saker i din blogg! Trevligt att läsa om allt som sker på er ort. Ni är "drivande" och visar verkligen att det är liv i Vaggeryd. Jag har fått en så positiv och intresserad attityd till platsen efter allt du berättat och visat oss! Tack för det!

Ha en bra dag! Jag ska på "tjejjunta" och det gillar jag! Kram!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

16 november 2011 07:52

Sånt har jag haft förut men jag har svårt att hålla kvar mina punkter längre tider tyvärr. Jag tycker att du är bra på att hitta på som har flera dagar i veckan med ämnen. Ja du jag har nog aldrig berömt nåt samhälle så mycket som detta ;) Det är positivt här och folk älskar att ha roligt och njuta

Ha en bra dag själv och vad kul med tjejjunta ;)

kramar

 
Helga

Helga

16 november 2011 09:24

Jag tycker Tina Ahlin verkar så genomsnäll och duktig är hon också! Skulle gärna gå på en konsert med henne!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

16 november 2011 10:09

Kul att du gillar henne också. Hon verkar som du säger genomsnäll och sen så musikalisk. Vi skall försöka gå i morgon

Ha en fin dag
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards