Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Vicktor Da Silva and Hanna Karttunen!

Av Malin wiper - 26 oktober 2011 08:00


Sensuell början på dagen med Victor Da Silva and Hanna Karttunen


 


Klicka här för att komma in på Victor och Hannas hemsida. Klicka här för att komma in på ytterligare en sida som handlar om paret




 
 
Maya

Maya

26 oktober 2011 10:27

TACK för besöket på bloggen denna morgon! Jag var snabbare än vanligt att svara på Dina kommentarer då jag precis satt vid datorn just då. Trevligt att Du läser hos Anita, hon har skrivit så bra om hur hon upplever sjukdomen TN.

Du är precis som mej, packar lite i förtid och tar god tid på sej. Jag har både köpt kläder och tvättat upp sommarplagg som jag vikt på ett par särskild hyllor i en av mina garderober inför resan, ja redan. Men då har jag lite mer koll tycker jag. (Vi med mycket smärtor har ju det lite virrigt i huvudet haha).

Och kan man annat än älska transparenta plastlådor med lock?! Även där är vi lika, jag har flera sådana och har bra koll på vad jag har i dom när man kan se igenom dem. Jag har större transparenta lådor till kläder, resegrejor och småprylar som ligger ovanpå garderoberna. Och små transparenta lådor har vi nu i vårt pannrum på många hyllor med proppar, batterier, glödlampor, ljus, dammsugarpåsar och annat smått i varsina lådor. Mycket praktiskt. På dessa har jag dessutom skrivit ut Dymo-text (klisterlappar) vad innehållet är. T.e.x "Batterier"...Då hittar vi direkt!

Ha en underbar dag och tack för besöket! Svar på Dina kommentarer finns redan nu i min blogg :)
Kramar i massor!
// "Värklisan" Maya

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

26 oktober 2011 13:00

Vad kul att du satt vid datan precis när jag skrev kommentaren. Jag skall gå in och läsa hos Anita så fort jag hinner.

Då är vi lika på det området och vill ha ordning och reda på våra grejer. Vi har både stora och små lådor men måste köpa fler. Tack för tipset om dymotext. Jag måste märka lådorna eftersom jag glömt detta.

Ha en underbar dag själv

Kramar i massor till dig också. Hoppas värken släpper

 
Jennie

Jennie

26 oktober 2011 11:35

Hej Malin! Tack för ditt fina svar (inte ett dugg hafsigt!!) Vad roligt att du fick ut något av inlägget, jag själv har fortsatt mina funderingar kring detta med lycka. Tex- är vi då som gått igenom tunga saker som depression bättre på att uppfatta lycka, att uppleva den starkare? Mitt svar är: Nej. Jag tror att vi alla är kapabla till samma men att vi som intvingats i mörkret kanske har lättare och snabbare att nå fram till de ljusa och lyckliga tingen då det föds fram en viss känslighet, medkänsla och erfarenhet av att ha gått "genom eld" och kommit ut på andra sidan- något sotiga :D - men att det faktiskt finns människor som kan det från början, att snabbt nå fram och uppleva lycka till 100% med kropp och själ, utan att någonsin haft det svårt. Däremot kan de inte ha samma förståelse i kombination med medkänsla för de har inte erfarenheten :) Vad tror du? Ha en superfin Onsdag! Kram Jennie

http://doublejcherrycoke.blogspot.com

Malin wiper

26 oktober 2011 13:09

Tack själv för ditt fina gästilägg och att du kommer hit till min blogg också. Man får som du säger en bättre förståelse och medkänsla med andra när man gått igenom saker själv. Jag är själv väldigt upp och ner i min personlighet så jag kan pendla mellan hög lyckokänsla och deppighet. Håller med dig fullständigt.

Ha en fuperfin onsdag själv
kram
Malin

 
Hebbe

Hebbe

26 oktober 2011 14:46

Ja Rasmus döpter pojkar till för 15-20 år sen,,men Amanda är gångbart fortfarande,,jag har både Rasmusar och Amandor i min krets..Efter en dimmig morgon så har det blivit några blå hål,som solen tittar fram i. Haé Kram.

http://farfar0hebbe.wordpress.com

Malin wiper

26 oktober 2011 18:14

Vad kul att du har dom namnen i släkten. Här har ingen sol tittat fram i dag

Ha en fin kväll
kram

 
ansepanse

ansepanse

26 oktober 2011 16:30

vilket dansant par :) det blir som ren konst att dansa så
så du har börjat packa ner saker nu, när är det ni ska flytta?
bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

26 oktober 2011 18:15

Ja du det är rena konsten som dom dansar.

Vi flyttar 15/12 men jag vill ha allt färdigt före eftersom vi kanske åker bort sen.

Ha en fin kväll
varm kram

 
Kajsa-Varg

Kajsa-Varg

29 oktober 2011 12:14

Härlig dans,så vackert o kärleksfullt.Men vilken snurr hon fick,en annan hade då aldrig klarat av att stå på benen efter den:-)
Hoppas att allt är bra,kramiz Karin o svartnosarna.

http://bloggplatsen/kajsa-avrg

Malin wiper

29 oktober 2011 16:14

Ja du det är verkligen sensuellt och kärleksfullt. Dom är så vältränade ända från barndomen.

Allt är väl och jag hoppas det är det för dig också
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Av Malin wiper - Lördag 13 april 08:30

    I går behövde jag klippa mig lite och numera går jag hos Forumfrisören och är nöjd varje gång. Jag klippte mig 1,5 cm och lite mer uppklippt (etapper), sen var håret så tjockt så hon tunnade ur lite också. Jag har skrivit om dom förut i och ...

Av Malin wiper - Fredag 12 april 07:15

    I går 14.00 hade vi bjutit upp vår granne A-B på kaffe. Vi bjöd på Slåihop kaka med grädde och hallon på sidan om, morotskaka och hallongrottor. Vi hade jättetrevligt och vi har hur mycket som helst att prata om så det flyter verkligen på.   ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards