Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2011

Shäferhunden Axa med lite hundvänner...

Av Malin wiper - 13 oktober 2011 14:41

    


Jag har lite bloggtorka och har lite annat att pyssla med men så fick jag lite fina bilder av min svåger på Shäferhunden Axa. Bilden är så full av fart så man nästan baxnar...    Axa är inne på sin tredje valpkurs nu och sen går hon i lydnadskurs. Hon är fortfarande en valp men närmar sig ettårsåldern.


Klicka här för att komma in på en sida som handlar om shäferhundar


 


Här är hon med flera andra hundar av olika raser. När hon är på hundpensionat så brukar dom hämta henne inne i hagen när dom får in en hund som är skygg och inte vill gå in till dom andra. Då brukar Axa lugna ner hunden och få den att känna sig trygg. Sen går det som en dans och det känns lite rörande och gulligt...  


 


Här har hon fått en mindre hunds uppmärksamhet.


             



 Axa med sin hundkompis 


  

   


   


 En skön vilostund i det höga gräset   


 
 
Znogge

Znogge

13 oktober 2011 17:34

Vilka härliga och glada hndbilder!

Önskar dig en trevlig kväll!

http://znogge.wordpress.com

Malin wiper

13 oktober 2011 17:54

Ja du hundarna har så roligt ihop

Ha en fin kväll själv
kram

 
oneilla

oneilla

13 oktober 2011 18:38

den som söker finner. en bra blogg

http://metrobloggen.se/marifa

Malin wiper

14 oktober 2011 06:26

Det var snällt och roligt sagt ;)) kul att du tittade in och du är välkommen tillbaka. Skall gå in och kolla hos dig också
Ha en fin fredag
Mvh
Malin

 
Sussi

Sussi

13 oktober 2011 20:25

Men vilka underbara bilder på supersöta vovvar. Tycker mig se en långhårig vit herdehund på bilderna? Eller så är det bara en ras som är lik.
Vilket bra betyg att dom hämtar henne för att lugna andra hundar. Hon verkar ha ett bra psyke :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Malin wiper

14 oktober 2011 06:25

Dom är verkligen fina och Din Doris också. Det kan mycket väl vara en herdehund. Skall fråga svågern

Axa har tydligen lite extra förmågor och dom vill träna henne för tävlingar också

Ha en fin fredag
kramar

 
Helene

Helene

14 oktober 2011 06:32

En massa härliga och fartfyllda bilder på fina Axa. Allt bra mysigt med hund! Ha en härlig fredag!
♥ Helene

http://sistersgiftcompany.blogspot.com

Malin wiper

14 oktober 2011 07:26

Ja du hon är ett riktigt yrväder ;) Önakar man kunde ha hund men det funkar inte med mitt frihetsbehov

Ha en fin helg vännen
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards