Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 20 juli 2011

Scott McKenzie!

Av Malin wiper - 20 juli 2011 07:38


Här en gammal goding som jag inte hört på länge. Klicka här för att komma in på Scott McKenzies hemsida. Han är född 1939 i Jacksonville, Florida, USA och är en amerikansk folk-rock-sångare & låtskrivare


Klcka här för att läsa och se mer bilder på San Francisco


I går när jag bloggat sista inlägget och skulle resa mig upp från stolen så fick jag sån yrsel att ja nästan höll på att ramla. Blev tuvngen att gå och lägga mig och somnade direkt och vaknade på kvällen. Känner mig lite bättre i dag men skall hålla mig inomhus. Yrseln kan bero på att jag just nu spänner upp nacken eftersom det händer lite tråkiga saker i min närhet. Det påverkar mig enormt och då spänner jag mig och då får jag både fysiska och psykiska symptom. Det blir nog lite sparsamt med inlägg i dag.  I natt är det första natten på länge som mardrömmar hemsökt mig. Det tråkiga är att vi var bortbjudna på kaffe i går till ett jättetrevligt par och var tvungna att ge återbud. 


 
 
Helene

Helene

20 juli 2011 08:03

Det var länge sen jag hörde den låten.....och det är ju skam att jag har inte varit till San Fransisco!!
Gumman ta det nu lugnt i dag och ta hand om dig själv, OK?!! Skickar massor med hugs & kisses till dig och hoppas att vad det nu är som trycker dig blir OK!!
♥♥♥

http://sistersgiftcompany.blogspot.com

Malin wiper

20 juli 2011 08:21

Trodde att du varit till San Fransisco. Du hinner åka dit också nån gång. Jag skall ta det lugnt i dag och bara vara.

Thanks for yor hugs & and kisses. I send lots of them back to you my friend

Malin in Smaland

 
Petra

Petra

20 juli 2011 08:14

Sänder massor med energi och krya på kramar till dej idag!!

http://petrano1bloggspace,se

Malin wiper

20 juli 2011 08:19

Tack snälla gulliga du

kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 16 mars 14:30

     I dag har vi riktigt kraftigt regnväder så vi tog bussen ner till centrum. Vi har både handlat och kollat upp lite saker. Det var jättelite folk i farten och det brukade det inte vara på helger.      Vi tog oss en fika på Direkten in...

Av Malin wiper - Fredag 15 mars 09:30

  Jag såg en Björktrast häromdan som jag  zoomade in från långt håll     Här har den vänt sig om           Snowy White med Birds Of Paradise. Snowy White har spelat med både Pink Floyd och Thin Lizzy     En annan Björktrast ...

Av Malin wiper - Torsdag 14 mars 10:00

                   Nu öppnar jag ridån för dagen med hopp om att den skall bli som ett varmt kärleksfullt skådespel   Röda Korset i Västerås har modevisning 13 april 13.00-16.00. Det blir både dam, herr och barnkläder som visas. Dessutom har...

Av Malin wiper - Onsdag 13 mars 08:30

  När man fotar mycket så ser man sig mer omkring och jag såg denna skulptur inne på en innegård i ett bostadsområde lite utanför centrum. Skulpturen heter Holger och är skapad av Konstnären Sture Collin                                  St...

Av Malin wiper - Tisdag 12 mars 10:15

 Nationalmuseum Jag såg att Kermikern Lisa Larson har dött och det i en ålder av 92 år. Lisa Larson var en svensk keramiker, hon blev känd för sina många figurer föreställande djur och människor. Återkommande teman i hennes verk var systerskap, mod...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards