Öppen Ridå

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Malin wiper - 9 juli 2011 06:01

 


 När jag såg denna bil så tänkte jag på att det nu är "Power meet" i Västerås igen. Klicka här för att komma in på Power meets hemsida.



 Jag köpte mig ett nytt autografblock i går på Westers artistmaterial. Även en penna som passade till papperet. Jag kan få användning av det i dag men säger inget mer innan det hänt...


  

 

Jag har lite att pyssla med i dag så jag önskar er nu en sommarfin lördag....   


Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards