Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Jonathan Fagerlund!

Av Malin wiper - 28 juni 2011 17:09



  


Vi var och fikade på Café Lakatos. Killen på bilden heter Jonathan Fagerlund och jobbar lite då och då hos Maria på Lakatos. Han är en sångare som jag skrivit om förut när vi var på Tabergstoppens dag i Taberg förra sommaren. Jonathan var med i melodifestivalen 2009 och arbetar  både med musik, café och som gyminstruktör på Atlantis gym. Klicka här för att komma in på Atlantis hemsida. Han var var en jättetrevlig kille som ställde upp på bild trots att han slutat sitt pass när vi fikat klart. Jag såg i alla fall när han serverade några gäster och han hade verkligen handlaget...    


Klicka här för att komma in på Jonathan Fagerlunds blogg


  


Här är låten som han tävlade med i melodifestivalen 2009 "Welcome to my life". Jag tycker att låten är bra och han sjunger bra. Killen är verkligen vältränad...  



 


Vi själva tog bara en liten mandelskorpa med vanligt kaffe till. Jag kände mig så ofräsch i dag för jag var helt osminkad och håret var stort och lockigt. Vi hade strömavbrott precis när jag skulle plattånga håret och sen skulle vi äta. Strömmen kom tillbaka precis då vi bestämt att vi skulle äta ute istället och ta maten jag tagit fram till middag.


  


Jag fotade utifrån uteservering  in genom dom öppna panoramafönstren.


  


Detta smaskiga är yoghurt med massor av goda bär, så mycket så det svämmar över...    



 
 
helga

helga

28 juni 2011 18:46

Mysigt mysigt! Kikar in efter flera dagar på landet och på jobbet. Jag pendlar direkt till Arlanda från Norrtälje när det går...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

28 juni 2011 19:22

Härligt att du tittade in. Jag har saknat dig. Skönt att du kan vara på landet mellan arbetspassen

Ha det toppen
kramar

 
Vicke

Vicke

28 juni 2011 19:27

då ska jag ta en titt i hans blogg, ha en fin kväll nu

http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se

Malin wiper

28 juni 2011 19:29

Vad kul att se dig Vicke. Är du hemma så man kan skicka ett paket till dig?.

Ha en fin kväll själv
kram

 
Elin

Elin

28 juni 2011 21:00

Åh uteserveringar och sötsaker på det där viset är så svenskt på något sätt. Svensk sommar måste vara den bästa i hela världen. Det är vi värda!

http://metrobloggen.se/baraentanke

Malin wiper

29 juni 2011 07:42

Ja du det är nog som du säger. Att sitta ute på ett mysigt café kommer att roa mig tills jag inte kan ta mig dit längre ;)

Ha en fin dag
kram

 
diana

diana

28 juni 2011 21:15

Han sjunger jättebra. Ser väldigt trevlig ut :)

http://metrobloggen.se/diana

Malin wiper

29 juni 2011 07:41

Håller med dig

Ha en fin dag
kramar

 
Ninz

Ninz

28 juni 2011 23:41

Tänk vad härligt att det finns sympatiska människor kvar i världen, vilken go kille! Dem där smaskiga bakelserna gick inte av för hackor *mums*
Sv; Ibland är det lite mycket, men snart lugnar det ner sig :)
Kramen till dig vännen!

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

29 juni 2011 07:39

Ja du sånt uppskattas verkligen. Jag känner tack och lov inget sug efter bakelser och det är jag glad för. Fast titta får man ju göra ;)

Skönt att det snart lugnar ner sig och jag antar att du har semester att vänta

Ha en fin dag
kram

 
Fenixmona

Fenixmona

29 juni 2011 04:39

Vilken duktig kille med många strängar på sin lyra! Ser himla smarrigt ut det där...säkert ett populärt ställe att fika på. Kramiz

http://fenixmonasliv.blogspot.com

Malin wiper

29 juni 2011 07:38

Han verkar kunna lite av varje den killen. Lakatos har fått bäst betyg i hela Sverige.

Ha en fin dag
kram

 
Jonie

Jonie

1 juli 2011 23:21

Going! Kul att ses =) Härlig blogg!!!

http://www.finest.se/jonathan

Malin wiper

2 juli 2011 07:13

Kul att du tittade in. Jag har varit på din blogg också som är jättehäftig.. Hoppas du såg att jag skrivit om dig och att du sjunger jättebra. Roligt att du gillar min blogg.

Ha en fin dag
Mvh Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards