Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

Jonathan Richman & The Modern Lovers!

Av Malin wiper - 23 juni 2011 10:59

  

Hittade en bild som min man tog i går när han åkte ner till Butik Ingelund för att köpa te. Dom hade inte fått hem nåt nytt sen sist men det var inte så länge sen jag var där. Jag själv orkade inte åka ner i går. Här har vi sol just nu och jag får se om gräset är så pass torrt att man kan klippa ytterligare en sida.


Klicka här för att läsa vad jag skrev sist jag var till Butik Ingelund


     

Han köpte detta te som heter "Hjärtegott te" och det är det verkligen. Det innehåller: svart smaksatt med tropiska frukter, vanilj, gräddarom samt blommor. Man känner verkligen smaken av vanilj och nåt sötningsmedel behövs inte. Klicka här för att komma in på Presentverksta´n som för detta te och även annat.


  

      

I dag har jag varit ner till samhället och gick in på spelbutiken för att ta mig ett lotto med hopp om att bli miljonär....  Skulle jag ha turen att få en storvinst nån gång så skulle jag nog svimma för första gången i mitt liv....  


   


   

På torget har dom denna fina bänk runt det kraftfulla trädet. Den ser verkligen välskött ut.


   

  Jag blir lite lätt förvirrad eftersom jag inte ens blir sugen när jag ser en sån här läcker glasstrut...  Nu kom min man hem för dom fick sluta lite tidigare i dag.


  

Varför inte en virkad glass...inte en enda kalori...  Bilden hittade jag på en häftig virksida som heter "Linda virkar" Klicka här för att komma in på sidan



Här en låt och en grupp jag aldrig hört. Hittade klippet när jag letade på ice cream. Gruppen heter Jonathan Richman & The Modern Lovers. "Låten heter Ice Cream man". Klicka här för att komma in och läsa om gruppen.

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards