Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

Fönster målade på framsidan....

Av Malin wiper - 6 juni 2011 18:22

 


Nu är alla fönster vita utom vindskupan som har den hemska röda färgen kvar. Sen när man får bort det fula gröna på plåtbeslagen runt fönstren kommer det att höja upp huset ett litet snäpp. Det blåser så mycket så att det inte går att ha fönstren öppna. Det kommer att bli mer extremväder i landet framöver enligt det jag läst. Just nu är det för varmt för att jag skall må bra men jag är glad för alla soldyrkares skull. Den lilla stund jag satt i solen vid vattnet gjorde ändå att jag fick lite färg. Jag brukar annars numera köpa solbränna på tub....  för att inte skrämma folk så dom tror dom ser ett spöke...    

<
flower graphics


Ha en fin sommarkväll

 
 
helga

helga

6 juni 2011 20:05

Hoppas ni haft en fin helg! Huset ser fint ut med den nya färgen runt fönstren - men jag gillade även det röda.

Jag är försiktig i solen också nu för tiden...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

6 juni 2011 22:07

Vad kul att se dig Helga. Förstår att helgvilan är över nu och hoppas du haft det härligt. Det röda är så avskavt och det blir lite fräschare med vitt. Huset måste målas om.

Bra att du också är försiktig med solen. Satt bara en liten stund i solen och det behövdes bara det för att det skall bränna i huden

Ha en fin kväll
kramar

 
Stevie

Stevie

6 juni 2011 20:14

Vilken kul bild!
:)

http://esthonianangel.blogspot.com

Malin wiper

6 juni 2011 22:05

Ku att du tycker det

Hoppas du har en fin kväll
kram

 
Ninz

Ninz

6 juni 2011 20:20

Duktiga ni är som fejar å står i så här i sommarvärmen. Vi har haft det något varmt här idag & något skumt hände med min arma kropp, blev akut sjuk på eftermiddagen, men nu mår jag något bättre :)
Kramen till dig vännen

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

6 juni 2011 22:05

Vi är så illa tvungna och nu till veckan så har min man alla möjliga åtaganden så det blir inte så mycket tid. Vi hade inte planerat att sälja huset nu men när vi såg att en sån fin lägenhet var ledig så tog vi tag i detta.

Det lät inget vidare att du blev akut sjuk. Skönt att du mår bättre nu.

Sköt om dig vännen
kramar

 
ansepanse

ansepanse

6 juni 2011 23:32

jo, men samtidigt blir det ju även lite åskregn här och var
Sv: färgen hann torka, vi fick bara liiiite regn
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

7 juni 2011 08:06

Här har jag inte sett till nåt regn eller åska än så jag hoppas det blir i dag

Vad bra att färgen hann torka. Tror att vår gjorde det också

Ha en fin dag
kramar

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

7 juni 2011 00:03

Men vad ni fräschar upp huset, vilken energi ni verkar ha nu :) Skönt att ni tar pauser och åker på mysiga äventyr. Sådana där ödestränder som ni hittar skulle jag vilja ha, här finns det inget för oss med hund :( Jag är så badsugen nu så jag är snart redo att hoppa i första vatten jag hittar. Här är det på tok för varmt nu.
Jag hoppas du har fått ut allt glas ur foten från lampan. Sådant kan gå illa. Du måste vara rädd om dig vännen.
Hoppas nu att ni får en fin vecka och att husvisningen kommer gå bra senare i veckan.
Stor kram till er!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

7 juni 2011 08:05

Jag har ingen energi i denna värme men Mr T stod nere i källaren och fixade fönstren och där är det svalt fortfarande. Vad synd att ni inte har såna små stränder. Här kryllar det av dom. Vi har också för varmt man flyter bort. Jag tror att allt glas är borta nu ;) Tack för din omtanke.

Husvisningen blir 12/6

Ha en fin dag goa du
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards