Öppen Ridå

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Malin wiper - 30 april 2011 21:24

  


Vi åkte över Borås när vi skulle till mamma och upptäckte att det var MC:ns dag och hela stan sjöd av liv och motorcyklar syndes överallt, det var jättehäftigt. En del av cyklarna kostade flera hundra tusen. Vi kunde inte låta bli att gå omkring och bara hänföras av alla olika märken och utseenden på motorcyklarna. Hade vi haft tid så hade man kunnat gå där hur länge som helst. Hela torget var fullt av knuttar och spättor...  som det hette förr. Alla var så häftigt klädda och är med i olika motorcykelklubbar. Medelåldern är rätt hög men alla ser pigga och häftiga ut.

  

Klicka här för att läsa om MC:ns dag i Borås 30/4 2011.


   

Jag gick på som rena paparazzin och bad att få fota en man som såg jättehäftig ut nästan som en yngre Willy Nelson  som är en countrysångar fast han har två flätor.

 

   

Jag var så fräck så jag bad honom vända sig om så jag fick fota hans snygga fläta..


   

Inte nog med det utan jag bad honom ställa sig vid sin MC också...  Jag tror att han var nån slags talesman i sin Mc club "Eagle Riders MC Borås" eftersom han blev intervjuad och fotad av en annan man som säkert var journalist.


Klicka här för att komma in på deras hemsida 

   

Fotade en man som hade en häftig väst med clubnamnet


   

Detta är en BMW MC 


  


   

Den här mannen stod min man och pratade med ett tag. Hans MC var en Yamaha


 


  


   

Här får man en Easy Rider känsla.


   

Klicka här för att kolla på en annan Hammer Victory MC 


  

    

  

Häftig fontän mitt på torget 


 

   


Soundtrack från filmen "Easy Rider" 


Av Malin wiper - 30 april 2011 07:43

 


Jag tar en bloggfri dag för vi åker iväg till min mamma och sen till syrran och svågern så fort vi är klara med alla morgonbestyr. Det var ett tag sen jag var till mamma så det känns bra. Det blir även ett besök på pappas grav. Det ser ut att bli samma soliga väder i dag också.

 

  

 

Jag hoppas ni alla får en härlig dag och kväll vad ni än skall hitta på....  Sköt om er


 


Klicka här för att komma in på Sareks hemsida. Klicka här för att komma in på en blogg som en av tjejerna i gruppen har.

  

  

 


 



  

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards