Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Databord! tre funktioner ;)

Av Malin wiper - 26 mars 2011 09:24

 


Nu är det nya databordet på plats och här kommer en liten demonstration. Man kan sitta ner om man så vill, det är bara att sätta foten på en knapp så höjs och sänks bordet lätt. Bordet ser helt nytt ut och har nog kostat åtskilliga tusenkr förut. Jag har blivit så tuff så jag prutade dessutom 200kr...  på priset.

 

          

 

  

 

På lite närmare håll.

 

       

 

 

 

   

 

  

 

På kvällen kan man ha lite barhäng (nytt ord) vid bordet....    eftersom bordet har större ytor än vad som syns på bilden. Jag skall tända discolampan ovanför bordet i kväll så får ni se...  

 

  

 

Det känns mycket bättre att stå vid ett databord för jag slappnar även av i axlarna och armbågarna ligger ner på bordet. Får lite ont i fötterna att stå för länge men annars var detta toppen... Jag har inte blivit så mycket bättre men inte sämre heller. Har inte kunnat sitta i bilen så det känns lite som byarrest...  

 

  

 

Nu ligger jag lite efter så jag kommer in på era bloggar under dagen. Måste nu ut och ta min första promenad för dagen. Jag vill bara tacka er alla underbara läsare som skrivit så många fina och omtänksamma kommentarer....    Ni är guld värda.

 

  

 

Kunde inte låta bli att fota denna fina Collie som låg utanför spelbutiken "Konfekthörnan"

 

 
 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

26 mars 2011 09:54

Åh nu blir jag nostalgisk. Hunden som vi hade när jag föddes och under stor del av min uppväxt var just en sådan här collie, de är så vackra!
Bordet ser riktigt bra ut. Hoppas att det ska kunna funka bra för dig.
Ni får prova att ha lite barhäng och då passar ju verkligen discolampan in :D
Kram på dig!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

26 mars 2011 10:02

Vad kul att ni hade en collie. Dom är verkligen fina. Bordet är helt perfekt ;)

Du får komma över på barhäng ;)

Ha en fin dag med din man och dina härliga husdjur
kram

 
Ingen bild

-Nena-

26 mars 2011 11:44

Vilket fint bord!
Hade jag haft en stationär dator så skulle ett sådant nog passa min värkenade kropp också.
Nu kan jag ju välja om och var jag vill sitta och stå och det är bättre än det jag hade innan.

Önskar er en fin helg!

Malin wiper

26 mars 2011 12:29

Det är toppen. Jag har haft lap top i början men det funkade inte för mig. Lap top är bäst

Ha en fin helg själv
kram

 
skrivmoster

skrivmoster

26 mars 2011 11:44

Vilket förnämligt bord! Tänk om min arbetsgivare hade satsat på ett sånt till mig, så hade jag kanske sluppit undan en massa skador och "elände"...

Ta det lugnt vid bordet och ansträng dig inte. Krya på dig och promenader brukar göra underverk!
Kram från mig och solen i norr!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

26 mars 2011 12:29

Det var verkligen ett höjdarbord. Det är dåligt att inte investera i sin personal.

Jag kan inte anstränga mig utan får stå en stund sen vila

Ha en jättefin dag
varm kram

 
Maya

Maya

26 mars 2011 17:14

Så skönt att Du fått ett anpassat datorbord nu så att Du slipper smärtor och framtida ischiasbesvär! :) Din man är guld värd förresten ;)

Ha en fin kväll båda två! :)
Kram!

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

26 mars 2011 18:52

Bordet är jättebra men just nu känns det bäst att promenera och ligga. Min man hälsar och tackar för dina fina ord ;)

Ha en toppenkväll med din man
kramar

 
Ingen bild

Mia

26 mars 2011 18:47

Så kanonfint det ser ut. Så skulle alla ha det. Tycker synd om dig att du inte ens kan sitta i bilen vännen. Det blir bättre. Det blir det. Ha en så fin lördagskväll ni bara kan. Stora kramar till er båda

Malin wiper

26 mars 2011 18:50

Tack! Ja du men att promenera och att ligga är det som känns minst just nu. Det blir inte lika många eftersom jag blir trött i kroppen bara efter några minuter.

Ha en jättefin lördagskväll själv
varm kram till dig och din familj
Mr T hälsar
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards