Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Tävling hos Sonja!

Av Malin wiper - 18 mars 2011 18:22

  

 

Jag tar med mig detta inlägg från min bloggvän Sanna, hon frågade om jag ville göra det. Det gäller en tävling som ni kan delta i om ni vill. Sanna har skrivit nedanstående rader om Sonjas blogg. Klicka här för att komma in på Sannas blogg

 

  

 

Sannas text: 

 

Jag följer sedan en tid tillbaka Sonjas blogg, mest pga hennes urläckra räkbilder men även för att jag gillar hennes skrivsätt och naturligtvis övriga bilder också. Då hon tyvärr också har en sjukdom - cancer, så startade hennes urgoa Janne en insamling "Fotografer mot Cancer". Om ni klickar på länken in till Jannes sida så ser ni hur ni gör för att vinna en helt ny Nikon p7000 (kamera) eller en Nikon SB-700 (blixt) som han sponsrar med ur egen plånbok.

 
Tävlingen pågår till 31/3 2011

 

Nu önskar jag er alla en härlig kväll...  

 
 
Ingen bild

Petra

18 mars 2011 20:25

Underbara bilder du har i din blogg ÄLSKAR mimmis magasin sakerna även ingelunds saker!!! Jag mår så bra av att se din fina blogg!! Kram Petra

Malin wiper

18 mars 2011 22:02

Vad roligt att se dig här igen Petra. Jag tänker ofta på dig. Var på väg att mejla dig häromdan. Vi skall förhoppningsvis upp till Piteå i sommar, då blir det kanske möjlighet att träffas. Hoppas allt är väl med dig. Saknar din blogg

Tack för dina fina ord som värmer mitt hjärta

Hoppas du har en fin kväll med din familj
varmaste kramar till dig

 
SonjaC

SonjaC

18 mars 2011 21:31

Vad gulligt av dig att länka till mig och till Jannes lilla tävling.

Många hälsningar från Sonja!

http://sonjac.wordpress.com

Malin wiper

18 mars 2011 22:00

Det gjorde jag så gärna.

Ha en fin kväll
Hälsningar från wiper

 
Glimz

Glimz

18 mars 2011 22:24

Jag önskar av hela mitt hjärta att du vinner, det är du värd :)
Sv; Du är så gullig vännen, dina ord värmer ska du veta :) Kommer inte vara borta såååå länge, men ett litet tag tills att allt har lugnat ner sig lite + att jag måste reda ut mitt jädra projekt som jag satte igång här hemma *asg*
Stor kram till dig vännen!

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

18 mars 2011 23:42

Tack snälla du. Vad gullig du är. Jag kommer att sakna dig men det känns trösterikt att du snart är tillbaka igen. Ja du har man satt igång nåt sånt så får man ro båten iland ;)

stor kram till dig också

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

18 mars 2011 22:34

Tusen tack för att du fortsätter sprida budskapet. Man önskar verkligen ingen just denna sjukdomen och det vore verkligen en mardröm att själv bli drabbad. Man får hoppas att hjälpen man ger kan hjälpa någon.
Hoppas du sussar sött och att ni får en fin helg.
Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

18 mars 2011 23:41

Det kändes bra och hennes blogg var helt underbar, vilka bilder. Tråkigt detta med cancer. Hoppas hon klarar sig. Jag har en i min närhet som har svår cancer och det känns inget vidare

God natt vännen

 
skrivmoster

skrivmoster

19 mars 2011 10:17

Så fint initiativ och så duktig du är på att fixa inlägg, så det ser intressant och inbjudande ut!

Det är bra att många hjälps åt mot denna sjukdom, som man ingen går säker ifrån...

Önskar dig en fin och skön helg! Kram!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

19 mars 2011 11:40

Tack snälla du ;) Jag tycker det blir lite rörigt ibland och jag har för långa inlägg. Jag har en i min närhet som har cancer just nu.

Ha en jättefin helg själv
kram

 
Janne Arleklint

Janne Arleklint

19 mars 2011 12:00

Tack för den trevliga informationen om insamlingen och utlottningen!

http://arleklint.wordpress.com

Malin wiper

19 mars 2011 12:06

Det kändes helt rätt och jag har själv en person i min närhet som drabbats av cancer och jag själv har haft början till cancer.

Ha en fin lördag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 17:00

  På lördag är det Vårmarknad hos Röda Korset i Västerås. Det är sygruppen som säljer sina alster och man kan även njuta av deras kakbuffé. Dom håller på från 11-15. Vi kommer att gå dit och kolla runt och bara njuta                            ...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards