Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Blondes!

Av Malin wiper - 16 mars 2011 22:30

 
  
Denna roliga historia fick jag på mejl av  Monica. Tyckte den var så bra så jag sätter in den i bloggen.
     
Blondinen kommer in i tygaffären och går fram till expediten: 
"Jo, jag skulle vilja titta på gardiner till min dator."
Expediten tittar förvånat på henne och säger:
"Man har inte gardiner på datorer."
Blondinen himlar då med ögonen och utbrister:
......"Men hallåå-å! Jag har Windows!"

 
 
Maya

Maya

17 mars 2011 08:04

En klassiker, hihi. Roligt att se den övre bilden, den föreställer ju någon som kunde uttryckt sej så...Paris Hilton! ;)

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

17 mars 2011 08:17

Jag har aldrig hört den förut. Ja du det är nog en tecknad Paris Hilton

kram

 
Helga

Helga

17 mars 2011 08:26

Jag hade iaf inte hört den förut... hahaha... kul!

http://helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

17 mars 2011 08:26

Vad kul att den var ny för dig också

Ha en bra dag
kram

 
Cattis

Cattis

17 mars 2011 09:02

Ett gott skratt början på dagen är inte dumt.
Nu tror jag hela min dagen blir med ett leende.

Hoppas din dag blir bra
Kram

http://www.jagmenjag.se

Malin wiper

17 mars 2011 09:04

Kul att du gillade den också ;)

Jag hoppas också att dan blir bra för nu skiner solen för fullt

Ha det toppen min första bloggvän

kramar

 
skrivmoster

skrivmoster

17 mars 2011 09:36

Den var faktiskt KUL! Jag hade inte hört den förr!!
Sitter här och ler och tackar dig!

Kramar!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

17 mars 2011 14:18

Kul att du gillar den också

Kramar

 
Ingen bild

Mia

17 mars 2011 10:25

:) den var bra... stort leende med hela ansiktet nu. Har kört min son till praktikplatsen Bräutigams i Fjärås där de tillverkar marsipan, slurp och choklad, slurp och egen glass, ännu mera slurp. Igår när jag skulle hämta han och klasskamraten så gick jag in i affären och köpte med mig lite dekorationer till dottern min som brukar göra muffins med topping. Då kom ungdomarna också och tjejen bakom kassan sa att det är en av de privilegierna man har som praktikant att få äta så mkt glass man vill och även marsipan. Oj oj oj. Vilket ställe. Efter lite trugande på ungdomarna tog de emot och beställde varsin glass och eftersom jag hämtade dem så fick jag en glass med. Inte varje dag man blir bjuden på nytillverkad glass. Hon sa att hon äter varje dag men det syntes inte på henne och det sa jag till henne också -Jag har träningskort, sa hon :) En nödvändighet. Glassen var mmm supergod. Så idag när jag lämnade dem så gick jag en timmes promenad i området därikring med hundarna. Vackert för jag kunde se havet därifrån. Det var ett stort gäng med gäss och även svanar som landat på de stora fälten. Blåste kallt men det var härligt och skönt ändå med en längre promenad. Ha en fin dag i solen. Här vill den inte riktigt komma fram. Kram fr Mia

Malin wiper

17 mars 2011 14:15

Ja du den är jättekul. Lyckliga din son som får vara bland såna godsaker. Det var inga dåliga pirvilegier. Härligt att du också fick en glass. Kom ihåg när rätt a Bräutigams fanns inne i Göteborg.

När man är ung så lägger man inte på sig lika mycket fett och dom rör sig nog och går på gym. Härligt det låter när du är ute med dina hundar. Att få se både svanar, gäss och vatten är härligt

Ha en fin dag själv
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 17:00

  På lördag är det Vårmarknad hos Röda Korset i Västerås. Det är sygruppen som säljer sina alster och man kan även njuta av deras kakbuffé. Dom håller på från 11-15. Vi kommer att gå dit och kolla runt och bara njuta                            ...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards