Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Minni Driver!

Av Malin wiper - 9 mars 2011 18:19

  


När vi var ute och gick i förrgår så träffade vi en tjej som jobbat hos dom förra ägarna på Ritz Konditori. Hon är mammaledig och vi fick en liten pratstund och kolla på hennes fina dotter. Vi kallar Henne för Minni Driver för hon är så lik skådespelerskan Minni Driver och ännu mer i verkligheten. Som ni ser på bilden så är hon en fin och glad tjej.

 

  

 

Klicka här för att komma in på Maypel´s world och se hennes look a likebilder som hon har inne lite då och då.


  


Klicka här för att komma in på Minni Driver.net

 

  


Jag var in en sväng på Konsum i går för det var så länge sen. Dom sålde muggar med design efter mönster av Stig Lindberg

 

   

 

Dom hade fått in jättefina fräscha blommor

 

  

 

  

 

Konsum hade även bokrea och där fanns många guldkorn. Bl.a den rutiga kokboken för nu endast 89:- och en bok av GW Persson.

 

  

 
 
Ingen bild

Mia

10 mars 2011 10:37

Ja det är hon, lik Minni... ser ut och vara en härligt go tjej. Muggarna du såg på konsum har jag också sett fast på Copp här i Kba. De fångade mig direkt. Så fint mönster. Härligt med blommor. Idag är en full dag. En del att göra och mina föräldrar kommer. Det ska bli härligt. Sen besök ifrån Dalarna med. Go middag tillsammans. Imorgon åker jag till Borås för att vara på patienskolekurs genom reumatikerföreningen. Jag har gått första delen i Göteborg. Hoppas jag piggar på mig för just nu är jag grymt trött. Men men vi som deltar i kursen har i grunden fibromyalgi alla plus att en del har något eller några fler diagnoser. Så det finns förståelse och det är gott. Denna ggn ska vi ha pausgympa så vi får röra på oss mera. Tufft att sitta en hel dag. Ha det så gott. Här vräker snön ner men det ska övergå i regn i em. Kanske vädret som påverkar mig också. Kramar från Mia

Malin wiper

10 mars 2011 12:10

Ja det är hon verkligen. Hon är helt underbar. Rena vitaminkuren att träffa henne. Muggarna är jättefina. Vad kul att dina föräldrar kommer och hälsar på. Även att du får annat besök. Då har du nåt kul att se fram emot. Vad intressant att gå en sån kurs. Då hamnar du i Borås där jag ofta åker igenom när jag skall till mamma. Vad trist att du har fibromyalgi, då förstår jag att du är trött för det blir man av den har jag förstått. Härligt att dom lagt in pausgympa också. Här vräkte snön ner nyss också men nu regnar det som hos dig.

Ha en jättetrevlig dag med dina besök och sköt om dig
varm kram

 
Znogge

Znogge

10 mars 2011 11:08

Hon ser verkligen glad och positiv ut! Visst finns likheten dessutom...

Ha en bra dag

http://znogge.wordpress.com

Malin wiper

10 mars 2011 12:05

Hon är så gullig tjej. Man blir så glad när man träffar henne. På nära håll utan mössa så är likhenten slående

Ha en fin dag
kram

 
ansepanse

ansepanse

10 mars 2011 11:37

vad mycket vackra blommor, de muggarna var jättefina, skulle kunna tänka mig köpa dem
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

10 mars 2011 12:01

Ja dom var jättefina och inte så dyra heller. Dom har fått så fina blommor

Ha en fin dag
kram

 
Maya

Maya

10 mars 2011 18:33

Jaa hon är verkligen lik Minnie Driver! Va kul att se! Och tack för "reklamen" hihi :)

(Minnie är ett sött namn, hade jag fått en dotter hade det varit ett tänkbart mellannamn, en barndomskompis dotter i Stockholm heter Winnie)

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

10 mars 2011 18:56

Ja det är hon. Varsågod ;) Ser att du inte heller har nån dotter. Minnie är ett fint namn. Winnie är inte dumt det heller

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards