Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Non Stop Café!

Av Malin wiper - 5 mars 2011 18:06

  


Jag kom aldrig iväg på musikdagen på Folkets Hus, tyvärr. Försökte få min man att gå dit men han var inte heller i form och då är det lika bra att låta bli. Jag är bättre i nacken men jättetrött. Tack för era omtänksamma och snälla kommentarer...  till både mig och Mr T. Det finns inga filmer att hyra för jag har sett det mesta så jag tittar på lite gamla serieboxar. Förut Tracys Hämnd och nu "Mot alla vindar" serier som håller än i dag.

 

   

 

Vi brukar fika på "Non Stop Café" när vi åker till Habo för att gå på second hand. Så här trist ser det ut nu för den kvinnliga ägarinnan har lagt ner sin verksamhet och det känns så sorgligt. Det var alltid så härligt att fika där och det som serverades var jättegott. Hon själv var också så trevlig. Nu skall det bli en bank i lokalerna talade Lena om för mig. 

        

 

Klicka här för att gå in och kolla vad jag skrev sista gången vi var där. Skickar en hälsning om ägaren skulle läsa här. Sköt om dig och ha det jättebra...    

 

  

 

  

 

Vi såg denna fina gamla bil på andra sidan gatan som är en Audi 60. Det är en modellvariant som tillverkades 1965. Klicka här för att läsa mer

 

  

 

Här en Audi 60 med husvagn. Klicka här för att se mer bilar med häftiga gamla husvagnar

 

      

 

Ledmotivet till Tv-serien "Tracys hämnd" 

 

 
 
Helene

Helene

5 mars 2011 18:59

Vad träligt att både du & Mr T känner er hängiga, hoppas att lite vila och mys pys gör susen!
Härlig dag här, klar blå himmel och det ska bli upp mot +25 idag, gillar starkt!
♥ Helene

http://sistersgiftcompany.blogspot.com

Malin wiper

5 mars 2011 21:43

Ja du det blir så ibland när man inte är som förr. Mys pys hjälper ;) till. Oj! Du har ju rena sommaren over there

Hoppas du och din man har en fin helg
kram

 
diana

diana

5 mars 2011 20:38

Tracys hämd var en favorit här. Har kvar boken någonstans. Ska nog kolla om jag hittar serien på nätet. Ha en bra kväll.

http://www.metrobloggen.se/diana

Malin wiper

5 mars 2011 21:42

Kul att du gillar serien också. Boken är säkert ännu bättre

Ha en fin kväll
kram

 
Glimz

Glimz

5 mars 2011 22:05

Gött å se att du är uppe å hoppar nu (bildligt menat). Du måste ta hand om dig vännen :)
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

5 mars 2011 22:16

Tack snälla du ;) mig tar man tydligen inte död på så lätt :0)) seglivad dam. Får jag bara vila lite så.

Sov gott goa du
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards