Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Ta hem en groda!

Av Malin wiper - 25 februari 2011 10:24

  

 

Detta hittade jag hos min bloggvän Maypel´s World.  

 

Värna om Sveriges Natur och Miljö! Håll Sverige Rent! Tänk på Återvinning! Ta hem en groda och sprid budskapet vidare! Lägg upp den på er blogg, använd som avatar eller bara ladda upp på som wall photo på Facebook. Desto fler grodor vi sprider, desto mer kan vi sprida budskapet om sveriges natur & miljö. ExpeditionSverige.Se

 

”Att beröra till förändring kan många gånger möjliggöra hållbara framsteg för en bättre värld” - Mattias Klum, Fotograf

 

  

 
 
Maya

Maya

25 februari 2011 11:35

Vad kul att Du också värnar om naturen och miljön! Jag har placerat min groda längst ned till höger på bloggen så när man klickar på den kommer inlägget upp! Det fanns flera färger att välja på grodorna :)

Kram!

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

25 februari 2011 13:39

Jag älskar djur, natur och miljö mer än någonsin och blev inspirerad av det du satt in. Jag skall försöka sätta in en groda längst ner också

kram

 
Maya

Maya

25 februari 2011 11:37

Förresten...Mattias Klum är en mycket bra fotograf! Ångrar så att jag inte gick på en föreläsning han hade en gång... Nu tycks han ju inte vara i krokarna och föreläsa. Hade varit jätteintressant eftersom jag är rese- & fotogalen själv ;)

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

25 februari 2011 13:38

Ja du han är fantastisk. Jag önskar att jag hade börjat fota när jag var lite yngre och hade det bättre ställt så jag hade fått lite vana med en bra systemkamera. Det kommer nog fler chanser att gå på föreläsning. Han måste väl resa runt lite i landet.

Ha en fin dag
kram

 
ansepanse

ansepanse

25 februari 2011 11:40

jag ska försöka sätta in den i facebook om jag bara kommer på hur jag ska göra
Sv: jo nu har jag hämtat mig :) tack
ha en fin fredag - kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

25 februari 2011 13:36

Jag vet inte heller hur jag skall göra. Bra att du hämtat dig

Ha en fin fredag
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards