Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Madonna!

Av Malin wiper - 28 januari 2011 08:45

  


Här är det ännu mer vinter i dag och det ser ut att ha snöat i natt. Vi har -7 grader och i går var det hela 16 grader kallt. Det är i alla fall väldigt vackert och stilla. Jag har rätt mycket att göra så jag kommer inte att blogga så mycket i dag. Jag har lovat bort några klädnypeklänningar som inte blivit gjorda än så jag skall ta och klippa till i dag men då kan jag inte blogga för det klarar inte nacken. Jag klipper i dag och sicksackar i morgon då har man kommit en bit på vägen. Nackövningarna passar mig perfekt men jag skulle inte ha klarat av dom om jag inte fått gelén från Therese (Mimmis) Jag lägger på ett lager på kvällen och då känns det toppen och jag sover bättre. Sen tar jag efter behov. Nästa vecka får jag fler nackövningar. 


 

  

 

Detta är en av mina favoritlåtar med Madonna "Isla Bonita". Klicka här för att komma in på Madonnas hemsida


 

   Jag önskar er mina bloggläsare en härlig fredag...      Ni är fantastiska...   

 

 
 
helga

helga

28 januari 2011 09:11

Bra att du tar det lugnt med arbete/ blogg så du inte får så ont. Ha en skön fredag!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

28 januari 2011 12:48

Jag är så illa tvungen för att må så bra som möjligt.

Ha en skön fredag själv
kramar

 
Cattis

Cattis

28 januari 2011 09:19

Godmorgon! Det är skönt att höra att du tar det lugnt.
Så fort jag får svar på röntgen så ska jag också få övningar för nacken.
Lite bättre har det blivit nu sen jag har börjat promenerat lite igen.
Så jag hoppas på torra vägar nu så sträckorna kan bli lite längre.
Kram och ha en bra dag.

http://jagmenjag.se

Malin wiper

28 januari 2011 12:47

Jag skulle också få mina övningar efter MR röntgen men vad gör man när man inte klarar av att åka in i apparaten?. Ja du promenader är jättebra för nacken. Hoppas det blir lite bättre väglag snart.

Ha en fin dag själv vännen
kram

 
Pisan

Pisan

28 januari 2011 09:56

Vad härligt att du fick upptäcka den där gelen! Helt fantastiskt ju, eller hur? Den låten med Madonna är en av mina favoritlåtar, den är så bra och jag har roliga minnen till den. Just nu lyssnar jag också på Madonna; Don´t cry for me Argentina... Också en av mina favvosar. Önskar dig och mr T en fin fredag! KRAMAR! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

28 januari 2011 12:46

Ja du den är rena lisan för nacke och rygg. Mr T tog den på sitt onda knä i gårkväll så han kunde sova. Då har vi samma favoritlåt med Madonna. Ja du den låten är bra också.

Ha en fin fredag själv med familjen
kramar

 
Hebbe

Hebbe

28 januari 2011 10:01

Hej du..Ja jag grattar mig själv på namnsdagen,,det är tvära kast med temperaturem - 14 i går -1,5 i dag,,men det är bara bra,,Ha en bra pysseldag.Kram

http://www.metrobloggen.se/boda

Malin wiper

28 januari 2011 12:44

Visste inte att du hette Karl så jag grattar dig nu Grattis! Då hade ni lika kallt som hos oss i går.

Ha en jättebra dag själv
kram

 
ansepanse

ansepanse

28 januari 2011 11:09

stackars dig med en så'n besvärlig nacke
jag tycker bra om Madonna jag också
önskar dig en trevlig helg
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

28 januari 2011 12:43

Ja du jag har ju en skada som inte går att bota så jag får leva med detta men nu har jag fått lite hjälp och har även gelen och promenader som lindrar lite. Kul att du också gillar Madonna.

Trevlig helg själv
kram

 
Lisa

Lisa

28 januari 2011 11:37

WOW Vilken fin o häftig header! Vicke är superduktig han!vill kila in lite väl sent kanske men har vart dålig på att sitta här vid datan! Men vill Tacka så jättemycket för gratulationen på min födelsedag!
Ha nu en fin fredag och helg du med!
Kram kram!

http://dagslandan.bloggagratis.se

Malin wiper

28 januari 2011 12:42

Kul att du också gillar headern. Vicke är väldigt skicklig. Ingen fara Lisa, jag förstår precis för jag har också svårt att hinna med när nacken krånglar. Varsågod ;) hoppas du hade det riktigt kul

Ha en fin helg sjäv vännen
kramar

 
fru-glad

fru-glad

28 januari 2011 11:48

Vi har också så fint vinterväder -3,8 och sol,nu ska vi ut och handla lite o så.
Visst är det bra att dela upp lite på olika dagar om det är nånting som ska göras.Jag har fortfarande julpostklänningen framme, jag näms inte lägga undan den för den är så jättefin bra gjort av dig du är så duktig.
Hoppas dagen blir fin för dig , och att du slipper ha så ont.
Kramisar till dig

http://fru-glad.bloggplatsen.se

Malin wiper

28 januari 2011 12:41

Det låter härlig. Vi har ingen sol i dag. Ja du det är nästan nödvändigt att göra så och till slut är man klar. Vad kul att du har julpostklänningen kvar och att du gillar den. Tack för dina snälla ord.

Hoppas din dag blir bra också. Jag är bättre i nacken.

Varm kram

 
Huskatt

Huskatt

28 januari 2011 12:10

Madonna...det var ett tag sedan, kul !
Ha en fin helg!

http://huskatt.blogspot.com

Malin wiper

28 januari 2011 12:39

Ja det var det verkligen så jag längtade efter att höra en låt med henne.

Ha en fin helg själv

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 29 mars 10:15

    När vi skjutsade hem min son i  tisdags eftermiddag så passade vi även på att gå in på Mel's Garage i Enköping där min son bor. Dom har otroligt god glass där från Rättviks Glass.    Klicka här för att se när vi var till Mel's Garage 7 m...

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards