Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Vickes animerade header!

Av Malin wiper - 19 januari 2011 16:09

                       


Som ni ser så har jag en ny helt fantastisk header. Den har min bloggvän Vicke animerat och tillverkat i gimp. Han är en fantastisk animerare och har med bara några få ledtrådar om motiv från mig tillverkat denna...  Jag är jätteglad och nöjd. Tusen tack snälla Vicke...   för det arbete du lagt ner. Jag blir glad av att komma in här och se min nya häftiga header...  Bara att göra en liten animerad bild tar tid och är svårare än man tror. Jag har försökt själv men blev alldeles snurrig.... . Det är precis så jag vill ha min header. Jag har aldrig haft en animerad header förut och jag älskar animeringar...  


     

 
 
Vicke

Vicke

19 januari 2011 16:53

När du tröttnar på den så får du säga till om du vill ha en annan, ha en fin kväll nu

http://animeraigimp.bloggplatsen.se

Malin wiper

19 januari 2011 16:59

Vad gullig du är ;) denna vill jag ha en längre tid. Vad bra att du kan göra en ny för så småningom vill jag ju byta så tack för det...

Ha en fin kväll själv
kram

 
Paula

Paula

19 januari 2011 16:57

Så fin den är! Jag hade aldrig klarat av något sådant! Ha det bra! KRAM!

http://anglahemmet.blogspot.com

Malin wiper

19 januari 2011 17:00

Vad kul att du också tycker det. Det är supersvårt att göra animeringar.

Ha en fin kväll
kram

 
lilian

lilian

19 januari 2011 17:28

Vad tjusig den är,kul med en animerad.
Ligger sjuk igen så jag är inte så aktiv på bloggen just nu.Kramar från Lilian o Greta.

http://www.frugreta.bloggagratis.se

Malin wiper

19 januari 2011 18:05

Kul att du också tycker den är fin. Vad tråkigt att du blivit sjuk igen. Då orkar man inte blogga
Sköt om dig min vän
varm kram

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

19 januari 2011 17:44

Verkligt fin header du har fått, Wiper - snyggt jobbat Vicke!
Animeringar är helläckert tycker jag också, men lyckas inte få till det trots programmet Paintshop pro. Man kanske ska ha lite mer tålamod än jag också;)
Ha en fin kväll!
Varma kramar,
Lambergsfrua

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Malin wiper

19 januari 2011 18:04

Kul att du gillar den också. Han är jätteduktig på animeringar. Han gör dom i ett program som heter gimp och det kanske är lättare än paintshop pro?. Ja du tålamod behöver man för att göra sånt och det har jag dåligt av ;)

Ha en fin kväll sjlv
Varm kram

 
ansepanse

ansepanse

19 januari 2011 19:00

mm :) den är fin, Vickes blogg följer jag också
ha det gott - kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

19 januari 2011 19:10

Kul att du gillar den också. Jag har följt Vicke sen han hade en stor animerad hemsida.

Ha det gott själv
kram

 
Sussi

Sussi

19 januari 2011 20:47

Han är verkligen duktig. Den headern hade han lyckats med. Det piggar alltid upp med en animering :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Malin wiper

19 januari 2011 22:43

Kul att du också gillar headern. Jag är jätteglad för att han gjorde en åt mig

God natt
kram

 
diana

diana

19 januari 2011 21:12

Blev jättefint :)

http://www.metrobloggen.se/diana

Malin wiper

19 januari 2011 22:41

Kul att du tycker det

Hoppas din kväll varit bra
kram

 
Glimz

Glimz

19 januari 2011 21:53

Ja det är ett som är säkert, Vicke är fantastiskt duktig på att animera! Är mäkta imponerad av allt det han gör! Å den blev verkligen helt underbar & passar perfekt till ditt namn på bloggen =D

Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

19 januari 2011 22:40

Ja du han är ett proffs. Jag har haft en bio förut men det passar bättre med teater eftersom mitt bloggnamn skall sympolisera teater.

Sov gott
kram

 
Cattis

Cattis

19 januari 2011 22:06

Jättehäftigt med animeringen. Jag har försökt jag också med att försöka mig på animering men har inte haft tålamodet.
Jag hade gärna haft blinkande fjärilar :))))
Natti och sov gott.

http://jagmenjag.se

Malin wiper

19 januari 2011 22:39

Ja han är duktig Vicke. Blinkande fjärilar låter jättevackert.
Sov gott
kram

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

20 januari 2011 08:32

Det var en snygg animering du har som header nu. Jag har aldrig lyckats med animeringar men blir sugen på att prova någon gång till nu :)
Tråkigt att det inte blev ett besök hos din mamma men samtidigt så ska man ju försöka sprida ut saker och det hade ju inte blivit bra för Mr T att känna stress för han måst hem och fixa.
Hoppas du får en fin dag.
Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

20 januari 2011 08:44

Jag har försökt animera men lyckades bara med små saker och det krävde sitt det också. Kul att du gillar headern. Vi åker på lördag istället för då har Mr T klart med allt som skall göras.

Hoppas du får en fin dag också
kramar

 
helga

helga

20 januari 2011 09:01

Men det var ju snällt! Det blev fint men helt ärligt tyckte jag förra var väldigt fin också - kanske
t o m finare ;) Nu är jag så där ärlig igen... snart får jag väl på nöten ?

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

20 januari 2011 09:04

Ingen fara Helga man skall vara ärlig och säga vad man tycker, det uppskattar jag. Smaken är så olika och jag blir lite stolt också att du gillar mina egna headers från vår härliga å.

Ha en jättefin dag
kram

 
Mona Bergenstoff

Mona Bergenstoff

22 januari 2011 08:11

Godmorgon Läste på Vickes sida han fått så fint tack från dig. Blev naturligtvis nyfiken och är nu här och tittar på din sida som är jättetrevlig
Förstår om du gillar headern det är roligt med animeringar
Må gott
Mona

http://www.labradorenbalder.zoomin.se

Malin wiper

22 januari 2011 08:21

Jättekul att du tittade in och även gillar Vickes header. Jag är jättenöjd. Även bloggen. Nu går jag och kollar hos dig ;)

Ha en fin dag
hälsning wiper

 
Renee

Renee

22 januari 2011 09:25

Headern är jätte bra. Vicke är enormt skicklig.

http://www.reneemari.blogg.se

Malin wiper

22 januari 2011 09:47

Kul att du tycker det. Håller verkligen med om att han är skicklig och jag är så glad att han ville göra den åt mig.
Kul att du tittade in
Ha en fin lördag
hälsning wiper

 
Ama de casa

Ama de casa

22 januari 2011 11:07

Vicke kan han - den är jättefin!
:-)

http://amacasa.wordpress.com

Malin wiper

22 januari 2011 12:34

Vad kul att du också gillar den. Han är skicklig Vicke och snäll. Kul att du tittade in
Ha en fin dag
hälsning wiper

 
Znogge

Znogge

22 januari 2011 11:11

Så läcker den blev! Vicke är verkligren duktig!

http://znogge.wordpress.com

Malin wiper

22 januari 2011 12:32

Ja du han är verkligen duktig. Kul att du tittade in ;)

Ha en fin dag
hälsning wiper

 
Fenixmona

Fenixmona

22 januari 2011 11:18

Jättefin blev den ju! Han är väldigt duktig våran vicke!! Kramiz!

http://htpp://fenixmonasliv.blogspot.com

Malin wiper

22 januari 2011 12:31

Ja det är han verkligen. Kul att du tittade in på min blogg.

Ha en fin dag
kram

 
skruttmärtha

skruttmärtha

22 januari 2011 14:31

Såg att Vicke gjort en header till dig. Så nu är jag här och kikar på det fina han har gjort.
Ha en fortsatt bra dag

http://metrobloggen.se/voila

Malin wiper

22 januari 2011 14:55

Roligt att du tittar in. Han är duktig Vicke och snäll.

Ha en bra dag själv

 
Ingen bild

Mi

22 januari 2011 14:50

Det blev riktigt fin. Ja Vicke är duktig.
Ha en fin lördag!

Malin wiper

22 januari 2011 14:55

Kul att du gillar den också ;)


Ha en fin lördag själv

 
Ingen bild

Hanna

17 februari 2011 18:33

Jättefin header :-)

Är det någon som vet vart Vicke har tagit vägen? Han försvann igen :-(

Malin wiper

17 februari 2011 19:25

Ja han har gjort sån fin header till mig.

Vicke har lagt ner sin blogg men jag hoppas han kommer tillbaka igen.

Ha en fin kväll

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards