Öppen Ridå

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Malin wiper - 11 januari 2011 09:03

      

 

Klicka här för att komma in på Randy Crawfords hemsida

 

Klicka här för att komma in på Joe Samples hemsida


Av Malin wiper - 11 januari 2011 08:17

  


God morgon kära ni i dag mår jag betydligt bättre och har sovit som en stock...  Era gulliga kommentarer la sig som bomull runt min nacke...  Vi har nyss ätit en rejäl frukost så man klarar sig fram till lunch. Vi har minus 1 grad ute och rätt mycket snö kvar. I dag skall jag försöka ta bort lite julsaker i lagom takt och sen skall jag göra några nåldyneskrin och koppar. I går klippte jag till 5 st klädnypeklänningar som sen skall sicksackas. Jag tar ett moment i sänder så blir det klart till slut.

 

          

 

I dag var det i alla fall en positiv nyhet den att skådespelaren Michael Douglas vann kampen mot sin cancer. Han hade bara 50% chans att  överleva. Klicka här för att läsa vad Aftonbladet skriver. Det känns verkligen härligt. Vi har en person vi känner som också fått cancer och är mitt uppe i sin behandling. Han är en riktig kämpe som kommer att klara detta och mellan sina behandlingar så försöker han leva sitt vanliga liv så långt det går. Dom har fått bort hans tumör men när man får en spridningsbenägen cancer så medföljer en strålbehandling på minst 6 månader. Han vet att vi önskar honom allt gott och att han är betydelsefull för oss alla.

 

             

               Bilden kommer från Animatie Wereld

 

Jag kan varmt rekommendera en av hans filmer där han är helt suverän "Traffic" från 2000

Filmen belönades med 4 Oscars. Nu senast så var han med i nyversionen av "Wall street". Klicka här för att läsa om filmen Traffic.

 

                

 

Trailern till filmen Traffic:

 

 

 

   Ha nu en riktigt härlig dag och sköt om er...  

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards