Öppen Ridå

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Malin wiper - 10 januari 2011 19:03

      

 

Jag är med i en tävling hos Joanna om en personlig almanacka.

 

Klicka här om ni också vill vara med i tävlingen.

 

            

Av Malin wiper - 10 januari 2011 15:17

                        

                     Bild från Bohemian Luxury smycken

 

Klicka här för att komma in på Elvis hemsida. Här sjunger Elvis "Wear my ring around your neck"



                        

                      Bild från wiba.se

Av Malin wiper - 10 januari 2011 12:58

             


Jag klädde mig varmt och gick ut och promenerade, men vad halt det är nu och riktig smutssnö på vägarna. Här är jag på väg bort mot järnvägen.

 

  

 

Nu är det dessutom lite öppet vatten och vi har 1 grad varmt.

        

        

  

 

Här i det långa vita huset håller min man och hans kamrater i projektet till.

        

 

        

 

Först tror man att detta är 1 gran men kolla topparna. Det är två granar som står jättenära varandra. När jag gått i 20 minuter så känner jag att jag tar snedsteg och vinglar till och var tvungen att stanna ett tag. Fortsatte men det blev värre så jag halvvinglade mig fram mot samhället och bestämde mig för att gå in på Ritz och ta mig en kopp kaffe och vila en stund.

 

  

 

  

 

Nu har dom börjat med semlor igen och det fanns hur många som helst. Jag hade lite svårt att få fram vad jag ville ha för det är så det fungerar när nacken är dålig, man blir hur korkad som helst och måste fundera på minsta småsak. Jag sa till Åsa att jag var yr om det skulle hända nåt så vet dom det där.

 

        

 

Jag satt mig ner med en härlig skinksmörgås och en tidning. Tyvärr blev jag inget bättre så jag tog ett beslut att ringa min man trots att han var på kurs. Han kom direkt och körde mig hem och det tog inte så lång tid. 


 

 

   

 

När jag var bättre så var det några som ville ha nåldyna och klädnypeklänning och det kommer ni att få än om det blir lite försenat. Jag har skrivit ner en lista som jag betar av och tar en sak i sänder. Sorry att det blev så mycket snack om min nacke och rygg i dag men så är mitt liv och efter regn kommer solsken (töntigt)...     

 

      

Av Malin wiper - 10 januari 2011 08:20

         

         Bilden kommer från Wiba.se


I natt har jag sovit rätt bra och det gör att jag får en bättre dag. Jag har nu ringt sjukgymnastiken och hon tyckte inte att jag skulle använda massagedynan när jag blir så påverkad. Det kan bli för mycket stimulation och nu har jag fått en tid för att komma och prata om detta och även få hjälp med att utarbeta nåt program för min nacke och det känns jätteskönt. Fick tid på torsdag denna veckan...  . Nu blev jag mycket positivare och skall sköta mina promenader men datan kommer att få stå tillbaka lite och facebook går jag bara in på om jag hinner. Tack för era kommentarer ang detta. Det hjäper att höra era upplevelser...   

 

                    

                       Wiba.se

 

Min man och hans kompisar i gruppen kommer att få utbildning i 3 dagar om marknadsföring så han blir borta 5 timmar dom dagarna. Nu måste jag lägga på ett kol och gå ut och gå så jag kommer in på era bloggar lite senare.

 

Ha en bra måndag...  

 

              

                          Wiba.se 

 

Här lite lätt morgongymping med U2...    Klicka här för att komma in på U2:s hemsida

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards