Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 12 december 2010

Svenne Hedlund!

Av Malin wiper - 12 december 2010 09:24

           

 

Jag fick en kommentar från Monica A som gillade mitt inlägg om Svenne Hedlund som uppträdde på Tabergsdagen där jag och Mr T befann oss i höstas. Klicka här för att komma in på ett av dom inläggen som innehåller en låt han sjöng på Tabergsdagen. Hon gillar låtarna han nyligen spelat in i Memphis. Spelar denna låt för henne och er andra som också är intspelad i Memphis. Klicka här för att komma direkt in på Tabergsdagen där Svenne Helund med Hep Stars

 

Klicka här för att läsa om Svenne Hedlund

 

          

 

Klicka här för att läsa i Dagbladet om Svenne Hedlund sings Elvis in Memphis

 


 
 
Glimz

Glimz

12 december 2010 11:21

Vad härligt det är med nostalgi *njuter* det var banne mig bättre för *asg* Jag skall hjälpa dig på traven så slipper du slå upp hundrasen. Jag har en Rottweiler (den där livsfarliga rasen som det alltid står en massa om i tidningarna). Hon blir biten var & varannan minut av hundar mest hela tiden. Mitt uppdrag blir att se till så att hon ALDRIG kan bita någon annan tillbaka. Får hon tillfälle till det, då finns inte den hunden längre. Tyvärr är det alla typer av raser som har attackerat henne (schäfer, malle, jackrussel, papillon, cavalier, labbe, rottweiler, cocker spaniel, fåglar, ja du läser rätt fåglarna oxå), detta var ett axplock. Tösen har liiiite svårt att möta andra hundar.
Så rock on Svenne, du är kult!
En underbar tredje advent önskar jag dig :D

Kramen!

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

12 december 2010 12:06

Håller med ;). Det känns som det var bättre förr men det fattade man inte då ;) tack för att du talade om för mig vad det var för hundras. Med rätt ägare så är inte den hunden farlig. Det verkar som dom andra raserna är mer farliga som angriper din hund. Förstår att hon då har svårt att möta andra hundar när hon blir angripen så.

Ja du Svenne rockar på för han är still going strong och har en bra pipa.

Ha en underbar tredje advent själv
kram

 
Vicke

Vicke

12 december 2010 13:02

Han var en av mina idoler när jag var ung, ha en fin dag nu

http://animeraigimp.bloggplatsen.se/

Malin wiper

12 december 2010 14:22

Vad roligt att han var en av dina idoler också

Ha en fin dag själv
kram

 
helga

helga

12 december 2010 13:52

Svennes uppträdde på larmtorget i Kalmar i somras när vi var där på minisemester...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

12 december 2010 14:21

Vad kul att du också sett honom live.

Ha en fin dag
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards