Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

Caj Karlsson & Frida Öhrn!

Av Malin wiper - 19 augusti 2010 16:57

             

 

Caj Karlsson, född den 11 maj 1970 är en sångare och låtskrivare från Hasslö utanför Karlskrona.

Caj Karlsson startade skivkarriären med bandet Sinn Fenn, inspirerade av irländsk folkmusik men med rötter i svensk vistradition.

 

Klicka här för att komma in på Caj Karlssons hemsida. Detta är första gången jag hör denna sångare och jag gillar hans röst.

 

  

 

Frida Öhrn, född 24 februari 1979, uppvuxen i Solna, är en svensk sångare och dansare. Hon är sångare i country- och popgruppen Cookies 'N' Beans.

 


           

 
 
Cattis

Cattis

19 augusti 2010 18:48

Hejsan! Caj är verkligen bra. Han brukar uppträda på en fesival här i Karlskrona. Hasslöfestivalen. Tyvärr så har jag aldrig gått dit för jag klarar inte så stora folkmängder. Jag brukar lyssna på honom i lugn och ro hemma istället.
Tack för ditt inlägg på min blogg.
Jag tror faktiskt jag har en liten utbrändhet i botten också. Det är massor med ljud där jag jobbar. Maskiner maskiner och åter maskiner.
Jag blir ibland galen av alla ljud. Lilla minsta störande kan knäcka en totalt. Som idag. Knappt jag orkar höra när jag knapprar på tangenterna.
:)) Jag lider men mina anhöriga lider också för jag blir liksom tjurig mot dem med. De vet och jag förklarar men ändå så blir de ledsen när jag snäser och snäser och drar mig undan.
Det skapar mer ångest.
Ingen vet vad de har att vänta gällande mitt humör dag från dag. Inte jag heller för den delen.
Jag hoppas det går över fort den här gången för jag vill göra så mycket just nu.
Vädret är ju perfekt nu. Lagom varmt, lagom kallt.
kram och ha en bra kväll

http://www.bergbrink.blogg.se

Malin wiper

19 augusti 2010 19:23

Det är så roligt att upptäcka en ny artist som man inte har vetat om. Kul att du känner till honom. Jag har också svårt att klara folkmängder just nu och därför åker jag inte till större köpcentran nu utan håller mig till små ställen. När man har utmattningssymptom så blir man irriterad och tål inte höga ljud. Det är så typiskt. Sen har nackskada nästan samma symptom som utbrändhet. Jag har lärt mig en del i ämnet dom senaste åren. Jag snäser av Mr T rätt rejält nu :):( och det vill man ju inte. Förstår att du vill göra en massa och då blir det ännu mer frustrerande när man inte kan det. Förstår precis hur du känner det.

Ha en fin kväll
kram

 
Vicke

Vicke

20 augusti 2010 05:15

ännu en bild som någon har gjort om, jag hoppas att du får en fin dag nu

http://vickesblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

20 augusti 2010 06:31

Det var inget vidare. Förstår att det känns botten. Synd att man inte vet det för då kan man låta bli såna bilder.

Ha en fin dag

 
Rickard Havby

Rickard Havby

23 september 2013 11:40

Hej jag har en dvd med Caj hur skulle jag kunna få den signerad av Caj vart kan jag skicka den?

MVH .Rickard Havby!

http://www.havbytango.se

Malin wiper

23 september 2013 15:52

Mr T här:
Min hustru svarar när hon frisknat till...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards