Öppen Ridå

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Malin wiper - 13 juni 2010 20:04

  


Vi är hemma sen några timmar men det har inte gått att blogga. Vet inte om ni alla har det så besvärligt. Det tar 3 minuter mellan varje moment så jag har gjort lite småsaker medans jag väntat. Hoppas jag får in detta lilla inlägg. I morgon så skall vårt bredbandsbolag uppdatera systemet och göra service mm så jag kan nog inte blogga då heller förrens ev på kvällen. Nu kommer jag emellertid in överallt och det går jättesnabbt utom här på bloggplasen så jag kan bara skriva detta inlägg när det går så långsamt. Bilden tog jag från bilen på väg hem. Molnen var så dramatiska och fina. Vi har haft det toppen hela tiden och jag har massor av bilder men jag får vänta med att blogga tills det fungerar.

 

  

 

Tack för alla kommentarer som jag svarar på så fort det går. Sköt om er i kväll...  Varm kram från wiper

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards