Öppen Ridå

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Malin wiper - 10 juni 2010 10:27

  


                             

Av Malin wiper - 10 juni 2010 08:01

        

 

Lite häftiga seglarklipp till musik av Aerosmith.

 

Klicka här för att komma in på Aerosmiths hemsida.

 

            

 

Aerosmith är ett amerikanskt rockband.

Trots att de är kända som "the bad boys from Boston", kommer ingen av bandets medlemmar från staden. Steven Tallarico (Tyler), Joe Perry och Tom Hamilton möttes i Sunapee, New Hampshire i slutet på sextiotalet. Tyler var från Yonkers, New York, Perry från Hopedale, Massachusetts, och Hamilton från New London, New Hampshire. 1970 bestämde de sig för att bilda ett band tillsammans i Boston

 


Av Malin wiper - 10 juni 2010 07:33

                  


God morgon allihopa därute. Vi håller på att packa och det känns som vi skall på semester fast det bara är över helgen. Min man kommer inte att få så mycket ledigt nu när han går i detta projekt "sociala företag". Han skall vara där 10.00 i dag och kommer hem mellan 12.00-13.00 och sen åker vi direkt. Vi har folk som ser till huset medans vi är borta och här i kvarteret har vi samverkan. Vi har bara bra grannar och det är det inte alla förunt tyvärr. Min bror och hans dotter kommer ner från Norrland i dag så jag missar att träffa dom tyvärr men vad gör man när detta är den enda helgen som jag kan träffa min son på ett tag. Han skall sen åka till sin pappa i Sundsvall p.g.a en viss händelse.


     


Klicka här för att kolla in sidan där jag hittade denna väska. Det är inbyggt en FM radio i väskans yttersida med touschknappar...  Där finns det fler såna väskor att titta på. Eftersom vi bara blir borta 3 nätter så har vi bara varsin stor bag med oss.

 

  

 

Här har jag monterat min son på en segelbåt. Han älskar att segla och är uppvuxen med en segeltokig pappa som har varit ute på många äventyr.

 

                  Detta sysslar hans pappa med också. Skärmflygning där dom slänger sig utför stup och seglar runt. Dom är ett gäng som åker runt i världen och sysslar med detta.

 

Själv seglade min son i en liten segelbåt (Alyssa) från Sundsvall till Enköping för några år sedan och där bor han kvar fortfarande. Det var meningen att han skulle åka på en långsegling men båten var lite för liten så han gav upp. Han fick ändå vara med om en massa äventyr under vägen och hamnade på en ö där det bodde en familj som han fick bo hos några dagar. Han blev förvånad när han såg hur många stora lyxiga segelbåtar folk hade. Han mötte inte nån med en normalstor båt. Själv vill han ha en segelbåt han kan bo i och resa runt.

 

  

 

Här har han gått iland och står och spejar över nejden.

 

  

 

På denna klippa har folk ristat in sina namn.

 

          

 

Denna bild kommer från Cinas Grafik

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards