Öppen Ridå

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Malin wiper - 18 maj 2010 19:55

  

 

Tyvärr måste jag dra igen ridån en eller flera dagar för att återhämta mig och få in rutinerna så jag både hinner blogga och sköta min mindfullness mm.

   

Ha det så bra mina gulliga bloggvänner och andra läsare...   Vi hörs snart igen...  Sköt om er.                     

 

 

                   

Av Malin wiper - 18 maj 2010 14:13

  


I en liten hamn utanför Huskvarna så finns denna båt som jag inte vet om den är på riktigt eller bara står där som en skulptur. Det ser nästan ut som en leksaksbåt... . Jag fixar lite hemma i dag och har samlat ihop mer saker till second hand. Som ni förstår så sköter jag inte mina promenader och får börja om i morgon....  Jag är så vansinnigt trött och orkeslös. 

 

   

 

Nu har jag i alla fall fyllt min nya glasburk med fullkornspasta den står så fint bredvid "Fru Gretas"hushållsrullehållare som jag fick av henne för ett tag sen. Bakom står servettställ och kryddburkar i ställ från Butik Ingelund. Servettstället blir toppen att ta med ut när man sitter ute och fikar. slipper bekymmer med servetter som blåser iväg. 

 

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards