Öppen Ridå

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Malin wiper - 2 maj 2010 08:27

          

 

Det känns som man inte får nog av Amanda Jensen och Anna Bergendahl. Dom är två artister som kommer att finnas kvar länge och går hem i alla åldrar. Det är riktiga musikanter som har personliga röster och uttryck.

 

Klicka här för att komma in på Amanda Jenssens hemsida



  

Av Malin wiper - 2 maj 2010 08:06

  


God morgon på er...  här vaknade vi till strålande solsken och det verkar bli toppenväder. Som vi kände i går så hade vi tänkt skjuta upp dagstrippen till mamma men nu nu blev vi piggare och kom upp i tid så vi åker iväg så fort som möjligt. Får gå in och besöka er när jag kommer hem annars blir det för sent att åka.

 

  

 

Här får ni ett litet recept från vykort igen och detta har ägarinnan på vår spelbutik "Konfekthörnan" testat och det var jättegott sa hon. Dom säljer dessa kort där med olika recept. Dom hade öl till rätten och det passade jättebra och det tror jag även vin gör.

 

  

 

Här är baksidan på receptet och syns inte allt så väl så kan man förstora sidan eller trycka på bilden så blir det större. Jag skall själv laga till detta så fort som möjligt.

 

        

 

Om nån äter mörk choklad som jag gör så kan jag rekommendera Lindts 70%.iga om ni vill ha en med lite fyllning i. Den är jättegod om man är van vid den mörka chokladen. Jag har köpt den på ICA. Lindt har kvalitetschoklad till lågt pris.

 

  

 

Dom säljer såna här vita och svarta varukorgar på ICA också men dom är för dyra tycker jag med sina 99:-.

 

  

 

Nu blir jag tvungen att gå in i duschen för att vi skall komma iväg så fort som möjligt. Vi åker över Borås som går fortast. Sen skall vi äta sushi där har vi tänkt för det var så länge sen sist. Efter det bär det av till mamma och sen tar vi mamma med oss till syrran och svågern för en fikastund.

 

   Ha nu en riktigt bra dag alla ni härliga bloggvänner och övriga läsare.

 

        

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards