Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 7 april 2010

Datakrånglet fortsätter!

Av Malin wiper - 7 april 2010 19:11

                  


Jag har då verkligen blivit databerodende när jag reagerar så starkt när det inte funkar som det ska på nätet. Fast det har varit lite mycket på sista tiden. Nu funkar det ett tag än om det är segt. Skall bli spännande och se om inlägget kommer in. Jag har inte gjort nån bloggpromenad i dag så jag hoppas att det lyckas i morgon. Vi får inte tag på nätleverantören för dom har slutat för dagen.

 

 

   


Jag har inte så mycket att skriva om just nu och har lite akut brist på bilder så det är bara ut och fota. Nu kommer snart "Halv åtta hos mig" på tv 4. Tyvärr är det inte lika roligt när dom har dessa kändisteman, dom får så mycket tid ändå i media. Det som är roligt med detta program är ju att helt okända människor förs samman med andra okända och saker uppstår mellan dessa personer. Tur att Helge Skoog är speaker, han är min nya idol....   


   


Eftersom det funkar så dåligt så önskar jag er nu en fin kväll och hoppas vi ses i morgon...    

 
 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

7 april 2010 20:03

Helge Skoog är verklign som gjord för programmet, eller tvärtom. Själv har jag percis missat hela programmet då vi var iväg och handlade :(
Jag hoppas verkligen att erat internt funkar som det ska snart, man blir ju halvt hysterisk :D
Du får ta med dig gubben och mysa lit ikväll istället. Kram på dig!

http://cdwoman.blogspot.com

 
Ingen bild

Systern

7 april 2010 20:21

Wow! Kom precis in på din blogg och blev glatt överraskad över din nya header :-) Det blev ju kanonbra! Mycket kreativt! Inte stör blommorna mig i alla fall.

Ha en skön kväll och hoppas nätproblemen snart löser sig.
kram fr Maria

 
wiper

wiper

7 april 2010 21:52

Sanna: Kul att du också tycker det. Tråkigt att du missade kvällens program. Jag hoppas också att det snart funkar fullt ut igen.

Ja du det får vi göra ;)

kram

Systern: Kul att du gillar headern syrran ;) Det är så fina dekorationer där blommorna står.

Det hoppa jag också

kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Petra

Petra

8 april 2010 05:57

Nä det är inte alls lika roligt med känndisar i halv åtta!!! Vilken fin header du har den passar jätte bra på din blogg!!

http://petrano1.bloggspace.se

 
Sussi

Sussi

8 april 2010 07:48

Men vad tråkigt att nätet fortfarande strular för dig. Hoppas det börjar fungera som det ska snart. Man är verkligen beroende. Jag skulle inte klara mig en dag ens utan internet hihi

Helge Skoog gör hela programmet. Det är han som gör det kul, annars hade det nog bara varit ännu ett matprogram.

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

8 april 2010 10:46

Petra: Då är det inte bara jag som tycker så. Kul att du gillar headern.

Ha en fin dag
kram

Sussi: Nu funkar det men inte med routern. Jag är verkligen också beroende. Ja du Helge är toppen.

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards