Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Video Hollywood!

Av Malin wiper - 1 april 2010 15:03

      


Först och främst vill jag säga att jag inte lyckades lura er så nåt April, april behöver jag egentligen inte skriva...  Själv gick jag på detta med hull och hår i morse när syrran ringde och lurade mig...  Jag blev så upprörd och ilsken att mitt humör sjönk i botten...  Jag tänkte...skall EU bestämma över oss hela tiden och nu även begränsa oss vid datan... 

 

       

 

Tyvärr så skrev jag ett halvt inlägg i går som jag inte publicerade utan ville vänta tills i dag och fyllde på med aprilskämtet. Då blev det lite fel på datumet och det har flera av er uppmärksammat...  

 

  

 

Så här löd aprilskämtet:

 

I dag är jag lite uppretad och det känns inte bra nu när när påsken inleds. Jag har haft svårt till och från att komma ut på nätet på sista tiden och i går fick jag reda på att EU bestämt att inom kort kommer vi användare tilldelas varsin kvot och när den är full så får man vänta tills nästa månad...  Jag kan inte med ord beskriva hur upprörd jag blir på alla dessa paragrafer och bestämmelser inom EU

 

  

 

Vi var in på vårt Video Hollywood i går för att lämna tillbaka filmer som vi lånat. Ägarinnan var där och jag fick fota lite.

 

  

 

Här är Mr T på väg in.

 

  

 

Här ser ni några Påskgula tändare från min samling...  Den platta Blendtändaren har jag fått av min son och den är speciell för den är så platt. Kamelen köpte jag för många år sedan. Min son har köpt en tändare i Enköping där han bor som jag skall hämta när jag åker till honom.

 

  

 

Här en liten överblick över videobutiken. På mitten står det en pall full med gamla filmer till lågt pris.

 

  

 

Dom har väldigt mycket lösgodis och det är alltid färskt och gott. Jag har jämfört och detta godis är bland det bästa vanliga godiset jag ätit. Nu har dom dessutom luckor som stäns automatiskt och då kan det aldrig bli torrt. Dom fyller på ofta för det går åt rätt mycket godis där.

 

  

 

Här lite mer godis med papper på. Dom har ägg i olika storlekar som man kan fylla till ett billigare pris ser det ut som.

 

  

 

Grafikbilden kommer från Cinas Design.

 

 

 
 
Margit

Margit

1 april 2010 15:39

Hej Wiper!!!
Alltid lika trevligt att KOLLA på alla dina inlägg ioch titta på alla dina bilder!!!
Jag trora att Du o jag är dem som inte skulle kunna vara utan kamera...och bloggen...Visst är det roligt att visa..vad man är med om..och vad man ser/och är...
Jag, Lasse o katterna är nu i eskilstuna. jag skall jobba 2 nätter...och sen åker vi på påsklördag till Kolsva igen...
Lagade och gjorde i ordning en fläskfile´som jag tagit med hit...så är det i mrron snabbt lagat...när vi är i min lilla bostad...
SOLEN tittar fram lite nu!!!
Kramen min vän!!!Margit

http://margitholm.blogg .se

 
Vicke

Vicke

1 april 2010 15:42

idag har jag lurat barnen många gånger

http://www.metrobloggen.se/animeringar

 
wiper

wiper

2 april 2010 22:18

Vicke: Det låter kul ;)
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards