Öppen Ridå

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Malin wiper - 20 mars 2010 17:46

  

Jag har varit hemma en stund men det har inte gått att komma ut på internet så jag tror det är nåt fel hos vår internetleverantör. Vet inte om detta kommer in men hoppas det gör så. Tack för alla era kommentarer som jag svarar på så fort det funkar helt här.

 

      

 

Vi har haft det jätteroligt och på bilden ser ni mig, Gert Lengstrand och Tommy Blom. Jag fick följa med syrran ut på gården när hon skulle fota till Markblandet. Före hade hon intervjuat Gert Lengstrand. Han har inte bara varit med i Streaplers utan skrivit massor av låtar till både melodifestivalen och annat. Han skrev Charlotte Nilssons "Tusen och en natt" som hon vann hela stora festivalen i Israel med. Tommy Blom var med i bandet Tages. Denna bild har syrran tagit på oss och sen fick jag kram av dom båda plus kyss på kinden av Tommy....  

 

    

Här skriver Tommy blom sin autograf till mig.

 

    

Så här ser den ut.

 

  

 

Fortsättning följer så fort det funkar att få in inlägg. 

 

   

Här har han signerat en skiva åt mig.

 

   

På den här skivan finns både det ypperliga The Cadillac band, Svenne hedlund, Tommy Blom mfl.

 

  

 

Fortsättning följer så fort det funkar att få in inlägg igen. Om ni ser detta så har jag lyckats få in ett i alla fall...       

 

 

 

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards